Kysykää jätskimyyjältä!
Kommentit (15)
Mitä jätskiä syöt tauolla? Minä söisin mansikkajätskiä :)
Ootko huomannu eron, mitä ihmiset ostaa helteellä tai pilvisellä? T. Entinen jätskinmyyjä
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:26"]Miksei Valion kioskista saa enää Jumbo pehmistä?
[/quote] Luulen, että riippuu ihan kioskista!
Mistä päin olet?
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:33"]Mitä jätskiä syöt tauolla? Minä söisin mansikkajätskiä :)
[/quote] Mansikkajätski on hyvää. Syön sitä tai mangomelonia :)
Onko siellä jäätelökioskissa tukalan kuuma? Ne kylmäkoneet :(
Miksi toisista kioskeista saa älyttömän pieniä palloja tai pehmiksiä? Eikö se laske myyntiä, kun kukaan ei tule toista kertaa ostamaan jätskiä paikasta, jossa ei saa rahoilleen vastinetta?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:34"]Ootko huomannu eron, mitä ihmiset ostaa helteellä tai pilvisellä? T. Entinen jätskinmyyjä
[/quote] Joo todellakin. Helteellä ei yleinsä ehdi pitää taukoa ja kun on pilvistä tms niin ei olekkaan muuta kun taukoa.
Ap
Valiolla ei ole ollut jäätelöbisnestö yli kymmeneen vuoteen
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:52"]Onko siellä jäätelökioskissa tukalan kuuma? Ne kylmäkoneet :(
[/quote] Jos ulkona paistaa aurinko niin meinaa taju lähteä kuumuudesta. Meille tosin tuotiin sinne tänään tuuletin kesähelteitä varten :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:53"]Miksi toisista kioskeista saa älyttömän pieniä palloja tai pehmiksiä? Eikö se laske myyntiä, kun kukaan ei tule toista kertaa ostamaan jätskiä paikasta, jossa ei saa rahoilleen vastinetta?
[/quote] Hmm hyvä kysymys. Kaikilla pitäisi kyllä olla se sama määrä jäätelöä. Itse pyrin aina tekemään isoja palloja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:57"]Palkka?
[/quote] 7,60/h ja ruokapalkka.
Ap
Miksi aina on sitä pahaa vanilja-suklaa pehmis sekoitusta eikä koskaan MANSIKKAA?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:58"]
Miksi aina on sitä pahaa vanilja-suklaa pehmis sekoitusta eikä koskaan MANSIKKAA?
[/quote]
Ah, vanilja-mansikka on ihanaa! Eikö sitä enää löydy? Muistan kyllä kun joskus nuorenakin joutui vähän etsiskelemään.
Saakohan vielä niitä vaniljapehmiksiä, jossa oli kastiketta pehmiksen "sakaroissa"? Oli eri makuisia.
Miksei Valion kioskista saa enää Jumbo pehmistä?