Naapurin nuori äiti!
Naapurissamme asuu nuori äiti. Hänellä on kaksi alle kouluikäistä lasta, mieskin löytyy.
Täällä usein mollataan nuoria äitejä, mutta mun on pakko hieman kehua!
Hänen ansiostaan saamme miehen kanssa nauttia kahdenkeskisestä ajasta enemmän kuin koskaan.
He muuttivat naapuriin puolisen vuotta sitten, ja kun heidän, meidän ja muiden naapureiden lapset tutustuivat, ovat naapuruston lapset ravanneet heillä jatkuvasti. Tuo äiti nimittäin pelaa ja leikkii heidän kanssaan (ulkona). Hän on vielä kotona lastensa kanssa, joten aikaakin näkyy olevan. Aamupäivät tuntuu pyhittävän kotitöille ja melkein koko loppupäivän/illan juoksee ulkona lasten kanssa. Nyt kesällä näkyvät syövänkin ulkona usein.
Vähän huono omatunto kun lapset ovat lähes aina heillä, mutta eipä tuo ole valittanut taikka käännyttänyt kenenkään lapsia pihaltaan.
Tupakkaa näkyy vaan polttavan välillä, mutta on sen verran fiksu sen asian kanssa, että vetäytyy sivummalle/kauemmaksi lapsista.
Ja juu, olen kytännyt ihan omien lasten takia millainen meininki siellä on.
Harmi että nyt satanut vettä useana päivänä niin ei ole ollut naapurin "leikkikenttä" avoinna :D
Hän juttusillakin olen ollut useamman kerran, ei täytä juuri ollenkaan tyypillisen nuoren äidin "merkkejä". Ainoastaan ikä (24) ja tupakointi täsmää (paitsi että ei kertomansa mukaan polttanut raskaus- eikä imetysaikana). Koulutuksesta en ole kyllä kehdannut udella että siitä en tiedä.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:13"]Vaikkei naapuri kiellä, niin rajota nyt hyvänen aika niitä muksujasi menemästä sinne jatkuvasti. Tuo on todella rasittavaa että kyselemättä otetaan jostain naapurista lapsenlikka. Yäk.
[/quote]
Jooh tiedän. Olen hälle sanonut että ajaa vaan lapsemme pois jos on vaivaksi, mutta ei ole tähän asti ajanut kuin jos on menoa heillä tai just ruoan laittoon on lähdettävä. Sisälle ei lapsia laske kuin vessassa käymään ja juomassa vettä.
Ap
Vaikkei naapuri kiellä, niin rajota nyt hyvänen aika niitä muksujasi menemästä sinne jatkuvasti. Tuo on todella rasittavaa että kyselemättä otetaan jostain naapurista lapsenlikka. Yäk.