Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset tehty; en aio enää ikinä mennä gynekologille

Vierailija
04.06.2015 |

Niin nöyryyttävää, vaikka mikä tulisi niin enää en mene.

N36

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Esim.ovaariosyöpä on salakavala. Kannattaisi käydä. Oma on asiasi

Vierailija
2/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan tarvitse enää mennä. Ei annettu enää reseptiä E-pillereihin, joten ei tarvitse käydä tarkastuksissakaan. Tai, kait ne toivois, että kävisin... Noh, olisivat jatkaneet sitten pillereitäni, kun olisin niitä kuitenkin tarvinnut. Mukavaa, että ei tarvitse enää levitellä jalkoja, siinä mielessä tekivät minulle palveluksen. :) N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä? Mikä siinä on nyöryyttävää?

Vierailija
4/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku nainen sanonut miehelle joskus näin;

"En ole urologi, mutta voin vilkaista".

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin käänteisesti: jätin nuorena 90- ja 2000-luvuilla käymättä, koska oli niin vittumaisen oloista ja holhoavaa se gynikselle usuttaminen. Ja kuulemma pillereitä tuputettiin ja vittuiltiin niille, jotka eivät ottaneet.

Nykyään käyn jo sentään joka toinen vuosi, on hyvin toimiva hormonikierukka ja tämän ikäisille naisille ei nyt muutenkaan niin kevyesti vittuilla. Minulla ei ole ikinä ollut sukupuolitauteja, kuukautis- eikä hedelmällisyysongelmia. Kuukautisia ei onnellisesti hormonikierukan myötä edes ole.

Kinttujen levittäminen ja sisätutkimus ei sinänsä haittaa, olen niin sinut kroppani kanssa, kun kaksi lastakin se on tuottanut ja kaikkea. :-)

Vierailija
6/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:10"]Jaa. Esim.ovaariosyöpä on salakavala. Kannattaisi käydä. Oma on asiasi
[/quote]

No vaikka mulla ois mikä tahansa syöpä niin en lähtis mihinkään hoitoihin niin samapa tuo.
Ja sille joka kyseli mikä siinä on nöyryyttävää: kaikki. Sinustako on ihan saakelin mukavaa ja ylevää maata jalat levällään ronkittavana?
Ap

Vierailija
7/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:10"]Jaa. Esim.ovaariosyöpä on salakavala. Kannattaisi käydä. Oma on asiasi
[/quote]

No vaikka mulla ois mikä tahansa syöpä niin en lähtis mihinkään hoitoihin niin samapa tuo.
Ja sille joka kyseli mikä siinä on nöyryyttävää: kaikki. Sinustako on ihan saakelin mukavaa ja ylevää maata jalat levällään ronkittavana?
Ap
[/quote]

Eihän se "mukavaa" ole, mutta kyllä sen viiden vuoden välein kestää.Parempi se, kuin syöpä.

Vierailija
8/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä sitä voikaan olla? Itselleenhän siinä vahinkoa tekee? Munasarjasyöpä on oireeton ja etenee pitkälle ennenkuin huomataan. Sama tilanne runko-osan syövän kanssa.

Kyllä nyt rouvat/neidit pissaa omille nilkoilleen ja sitäpaitsi pillereiden määrättömyydelle on kyllä hyvät syyt aina. Mm. Veritulppariski katsottu merkittäväksi, tupakointi ja db. tai vajaatoiminnat jne.

Vierailija
9/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. On ns.suicidihakuinen. Hae lääkkeet tai keskusteluapua.

Vierailija
10/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:21"]Kuinka tyhmä sitä voikaan olla? Itselleenhän siinä vahinkoa tekee? Munasarjasyöpä on oireeton ja etenee pitkälle ennenkuin huomataan. Sama tilanne runko-osan syövän kanssa.

Kyllä nyt rouvat/neidit pissaa omille nilkoilleen ja sitäpaitsi pillereiden määrättömyydelle on kyllä hyvät syyt aina. Mm. Veritulppariski katsottu merkittäväksi, tupakointi ja db. tai vajaatoiminnat jne.
[/quote]

Evvk. Syöpä tulee jos on tullakseen.

Vierailija
11/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en kyllä oo kokenyt sitä nöyryyttäväksi. Eihän se mikään maailman miellyttävin tilanne oo, mutta harvoin mikään lääkärin tutkimus on. Yksityisellä käyn, asiansa osaava ja ystävällinen gyne siellä.

Vierailija
12/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käynyt gynellä. Ei ole ollut asiaa kuten en ole käynyt silmälääkärissä, ortopedillä tai psykiatrillakaan. N36

Vierailija
13/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt silmälääkärissä, gynekologilla, hammaslääkärissä ja käyn tarvittaessa vieläkin, vaikka eihän siellä kukaan lystikseen käy. Ortopedille tai psykiatrille ei ole ollut tarvetta enkä tiedä, olisiko heidän vastaanottonsa viihtyisämpiä

Vierailija
14/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkitarkastuksen jälkeen pidin 14 vuoden tauon, ennen kuin kävin gynellä. En pidä sitä mitenkään epämiellyttävänä edes, mutta miksi menisin turhaan? Käyn taas sitten, jos tulee jotain asiaa.

Hammaslääkäri on ainoa, jossa käyn säännöllisissä tarkastuksissa. Muut lääkärit tarpeen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä