Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisia tuntei toista miestä kohtaan?

Vierailija
25.05.2015 |

Nyt on pakko avautua. Viime viikonloppuna biletimme (mahdollisesti viimeistä kertaa) luokkamme kanssa, ennen valmistumista. Heräsin luokkalaiseni sängystä ilman housuja (bokserit oli). Menin keittiöön, näin hänet pelkillä boksereilla juomassa (ei siis paitaa tai housuja päällä). Suurin mahdollinen sydänkohtaus koska luokkalainen on myös mies - sekä avoimesti homoseksuaali. Oletin automaattisesti, että välillämme on tapahtunut jotain koska olin umpijurrissa ja hän homo (+ molemmat vähissä vaatteissa, heräsin hänen sängystä). Siinä hetken päästä aloin miettimään asiaa eikä se tuntunut enää niin pahalta, ei oikeastaan huonolta ollenkaan. No kävi ilmi, että hän oli nukkunut sohvalla eikä mitään ollut tapahtunut. Tämän jälkeen aloin kuitenkin ajattelemaan häntä eri tavalla, romanttisessa mielessä. Kaupungilla tsekkailen muiden miesten takamuksia jne. Olen aina tuntenut vetoa vain naisiin, nyt en katsele heitä ollenkaan! Olen kuitenkin jo 26v ja tässä iässä on jo murrosiän "kuka olen" yms jutut käyty. Se tässä onkin varmaan suurin syy miksi juttu mietityttää. Ei tapahtunut mitään, mutta silti ajattelen tätä luokkakaveria nyt "silleen"... Onko tämä joku vaihe? Koska en ole koskaan ennen tuntenut MITÄÄN vetoa muita miehiä kohtaan ja olen aina ollut tissimiehiä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huomasin homouteni pikku hiljaa. Ensin oli tunteita yhtä miestä kohtaan ja sitten aloin katselemaan muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi