Miksi Äänekosken ryöstävät ryöstivät niin pienen talon?
Eikö rosvot yleensä mene isompiin ja uudemppin taloihin niissähän on arvokkaampaa omaisuutta enemmän?
Kommentit (9)
Kyllähän ne sieltä tavaraa/rahaa löysivät. Ehkä tiesivät mistä etsivät ja mitä? Tai sit Mustalaisilla tuppaa olemaan värikäs mielikuvitus ja tarinoivat tilanteen :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:12"]Kyllähän ne sieltä tavaraa/rahaa löysivät. Ehkä tiesivät mistä etsivät ja mitä? Tai sit Mustalaisilla tuppaa olemaan värikäs mielikuvitus ja tarinoivat tilanteen :D
[/quote]
Isä oli töihin menossa eli ei ole manne.
Kyllähä ne mannetkin töitä tekkee. Yrittäjähän tuo näytti olevan.
Minullekin tuli sellainen olo, että mahtaakohan paljastua huijaukseksi. Vähän toivoisin niin, koska asumme melko lähellä enkä toivoisi samaa kohtaloa itselleni. No, tutkimuksissahan se selviää ja joka tapauksessa aion vastedeskin aina illalla tarkistaa, että kaikki talon ovet ovat varmasti lukossa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:17"]
Minullekin tuli sellainen olo, että mahtaakohan paljastua huijaukseksi. Vähän toivoisin niin, koska asumme melko lähellä enkä toivoisi samaa kohtaloa itselleni. No, tutkimuksissahan se selviää ja joka tapauksessa aion vastedeskin aina illalla tarkistaa, että kaikki talon ovet ovat varmasti lukossa.
[/quote] Minä myös asun keskisuomessa ja olen päivisin yksin lapsien kanssa kotona. Asutaan vaan myös pienessä talossa ja tällä alueella paljon isoja ja uusia taloja. Toivottavasti ne rosvot menevät mielummin niihin.
Mutta kuka sen äidin olisi mukeloinut, jos kerta piti viedä sairaalaan tarkistettavaksi?
Isoissa taloissa on hälyttimet ja kameravalvonta.
Ruotsin vapautusrintaman tekemä isku? Kuuluu heidän tyyliinsä hakata naisia.
Mä en tiedä miksi, mutta mulla tuli alusta alkaen sellainen tunne, että tää on huijausta koko juttu. Heti ihmettelin, minkä takia isä tulikin heti käymään kotona uudelleen? Vaihtamaan märät vaatteet - ok - mutta jokin tässä mättää. Eikä tosiaan vähiten se, että jotenkin talo ei ole sellainen, johon olettaisi varkaiden iskevän. Mutta toisaalta, enpä tiedä onko noilla nurkilla valinnanvaraa...