Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että "ei sovita yhteen"?

Vierailija
04.06.2015 |

Ehkä tehdään lapsiakin ja sitten huomataan, että "ei sovita yhteen". Mitä tämä tarkoittaa? Miksi sitten alun alkaen on edes yhteen menty, jos ei sovita yhteen?

Minulla on tunne, että minä olen aina "sopinut yhteen" kaikkien poikaystävieni kanssa. Ero on tullut muusta syystä (sitoutumisen pelosta tai siitä ettei tarpeeksi rakkautta).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:09"]

Ihmisen luonne voi muuttua, elämäntavat voi muuttua, suhtautuminen toiseen voi muuttua, voi olla että ei itse tajunnut ettei sovikaan parisuhteeseen, tai suhteeseen tämän kyseisen henkilön kanssa. Helposti voi vasta pikkulapsiarjen alettua huomata että toinen onkin itsekäs ja laiska paska ja yksin viettää yöt myöten vaippoja vaihtamassa. Ei näitä vaan huomaa kun se todellisuus ei ole vielä iskenyt vasten kasvoja, niin kuin ap:lla ei selvästikään ole.

[/quote] Olikin vasta asteella "poikaystävät".

Vierailija
22/22 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erottiin miesystävän juuri siksi, ettei sovittu yhteen. Kemiaa oli ja tykättiin toisistamme, mutta arjessa havaittiin, että kumpikin odotti toiselta jotain mitä toinen ei osannut tai halunnut antaa. Eli odotukset parisuhteen dynamiikasta, laadusta, arjesta ja vuorovaikutuksesta erosivat vaan liikaa toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan