Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla salaisuutta joka...

Vierailija
04.06.2015 |

... esille tullessaan voisi maksaa sinulle työpaikkasi? Tai aiheuttaa syrjimistä/kiusaamista työpaikalla?

Kertokaa! (:

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani eräs lähisukulainen oli ns. vallankahvassa. Uskon että jos muut työntekijät olisivat tienneet niin olisi aiheuttanut vahvan negatiivisen reaktion. Lähinnä koska olisivat varmasti ajatelleet että olin saanut paikan tuon sukulaisen ansiosta/avulla. Työpaikkaani en olisi siitä menettänyt mutta ei ainakaan olisi luonut hyvää ilmapiiriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, mutta riippuu ihan työpaikasta. Bordellissa työskennellessä ei haittaisi, mutta jossain muualla kyllä.

Vierailija
4/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies ja  melko maskuliinisella miesvaltaisella alalla. Olen 99% varma että jos suuntautumiseni tulisi esiin niin se näkyisi varmaankin juuri syrjimisenä koska työkavereiden juttujen perusteella he tuppaavat ajattelemaan ettei homoja ole kuin kampaamoissa-ja vaate-alalla. En kylläkään käyttäydy kovin homomaisesti joten asia tuskin paljastuu sitä kautta.

Vierailija
5/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mut laitettaisi huumetesteihin niin niissä kilisis ja työpaikka lähtis, koska meillä on nollatoleranssi näiden suhteen.

Vierailija
6/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut isoja ongelmia mielenterveyden kanssa. Pitkiä hoitojaksoja takana. Tämä jos tulisi esille töissä niin se olis menoa se. Juoruherkkiä naisia meillä töissä jotka päivittelee mitättömiäkin asioita.

Vierailija
7/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida minkä perusteella ihmiset lähtis kiusaamaan. Monia asioita itsellä joista voitaisiin ehkä kiusata tai sitten ketään ei edes kiinnostaisi. Olen pitäny aika nollatoleranssin töissä kaikista yksityisistä asioistani. Tästä syystä puheeni töissä ovat kaikki aika pinnallista ulkopuoliselta taholta katsoen... =D

Vierailija
8/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolenkorjaus takana. Olen niin hyvin sisällä työyhteisön normaalina jäsenenä etten tästä taustasta kenellekään kertoisi. Ikuinen friikkileima otsassa sen jälkeen. Olen kuitenkin jo +35-vuotias.

Vierailija
9/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:41"]

Olen homomies ja  melko maskuliinisella miesvaltaisella alalla. Olen 99% varma että jos suuntautumiseni tulisi esiin niin se näkyisi varmaankin juuri syrjimisenä koska työkavereiden juttujen perusteella he tuppaavat ajattelemaan ettei homoja ole kuin kampaamoissa-ja vaate-alalla. En kylläkään käyttäydy kovin homomaisesti joten asia tuskin paljastuu sitä kautta.

[/quote]

Millä alalla työskentelet, ihan mielenkiinnosta?

Homo varastopäällikkö

Vierailija
10/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Homo varastopäällikkö

[/quote]

Rakennusalalla viimeistelytyöntekijänä. Mukava kuulla että siellä on joku toinenkin "vastaavassa" tilanteessa. -numero 5

Vierailija
11/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Homo varastopäällikkö

[/quote]

Rakennusalalla viimeistelytyöntekijänä. Mukava kuulla että siellä on joku toinenkin "vastaavassa" tilanteessa. -numero 5

[/quote]

Juu, alaisena 12 miestä, ja jutut sen mukaisia. Omista asioistani en koskaan puhu, ja kukaan ei ulkoapäin usko karvaisen, kirveelläveistetyn 195cm äijänkörilään olevan homo.

Vierailija
12/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myötäelämiseni homoille rakennusalalla. Puolustusvoimienkin palveluksessa on pakko pysyä kaapissa. Näillä työvuosilla sujuu kyllä rutiinilla.

Vierailija
13/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nainen kauneudenhoitoalalla johtotehtävissä. Olen myös todella naisellinen (meikkaan aina, käytän paljon mekkoja/hameita ja muutenkin laittautunut) mutta auttamattomasti 100% kiinnostunut naisista. Töissä en ole kertonut mutta yksityiselämässä saan aina ihmettelyjä "et voi olla lesbo kun sulla ei ole edes lyhyttä tukkaa" jne :) Jos nyt ei syrjimistä aiheuttaisi niin vähintääkin epäuskoisuutta!

Vierailija
14/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole salaisuutta mutta ulkopuolinen havainto: kuka homofoobikko on käynyt miinustelemassa jokaista siihen aiheeseen liittyvää kommenttia? :D Naurattaa. Kaikki muut on jätetty miinustamatta. Tais osua herkkään paikkaan!

Vierailija
15/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:33"]

Kaikki myötäelämiseni homoille rakennusalalla. Puolustusvoimienkin palveluksessa on pakko pysyä kaapissa. Näillä työvuosilla sujuu kyllä rutiinilla.

[/quote]

Oletko siis skappari? Toimistohommissa vai ihan varusmiesten kanssa tekemisisissä?

Vierailija
16/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kertomukset saavat minut surulliseksi ja vihaiseksi, mitenköhän paljon helpompaa niin monella ihmisellä olisi ja positiiviset vaikutukset ulottausivat laajemmallekin, jos ihmiset saisivat olla omina itsenään, eikä tarvitsisi salailla mitään.Uskon kyllä, että ilmapiiri on jo nyt vahvasti menossa suvaitsempaan suuntaan, ainakin kun omia lapsiaan kuuntelee, heille on ihan arkipäivää, että joku kavereista seurustelee omaa sukupuoltaan olevan kanssa.Näin ainaki pääkaupunkiseudulla . Hyvää kesää kaikkille ihmisille!

Vierailija
17/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:01"]

Nämä kertomukset saavat minut surulliseksi ja vihaiseksi, mitenköhän paljon helpompaa niin monella ihmisellä olisi ja positiiviset vaikutukset ulottausivat laajemmallekin, jos ihmiset saisivat olla omina itsenään, eikä tarvitsisi salailla mitään.Uskon kyllä, että ilmapiiri on jo nyt vahvasti menossa suvaitsempaan suuntaan, ainakin kun omia lapsiaan kuuntelee, heille on ihan arkipäivää, että joku kavereista seurustelee omaa sukupuoltaan olevan kanssa.Näin ainaki pääkaupunkiseudulla . Hyvää kesää kaikkille ihmisille!

[/quote]

Hyvin sanottu. Uskon että vaikka kaikkia asioita ei kannata kertoa työpaikalla noin yleensäkään niin olishan se helpompaa jos ihmiset ei vieroksuis nykypäivänä ihan tavallisia asioita. Tämä nyt on ihan mitätön näiden joidenkin juttujen rinnalla mutta itseä hävettää kun luottotiedot on menneet. Siitä on jo kauan aikaa mutta varjelen viimeiseen asti ettei se paljastu työkavereille. Vaikka samaan aikaan jos joku minulle kertoisi töissä ettei ole luottotietoja niin en ajattelisi mitään. Koska tiedän itse että joskus asiaan ei voi itse vaikuttaa jos huonosti käy!

Vierailija
18/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:01"]

[/quote]

No olen ihan oma itseni, mutta en puhu seksielämästäni tai elämästäni työpaikalla.

Eli en ole kaapissa, mutta en heiluta käsilaukkuakaan. Tyä on työtä. oma elämä on oma elämä.

Se homo varastopäällikkö.

Vierailija
19/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut humalassa töissä. Kävi jäätävä munkki enkä jäänyt kiinni. Nykyisin alkoholi on aika pitkälti jäänyt mutta aina ei ole mennyt yhtä hyvin sillä saralla. Joka tapauksessa jos olisin kiinni jäänyt niin olisin varmasti lentänyt ulos. Virheestä oppineena....

Vierailija
20/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, montakin salaisuutta, jotka aiheuttaisi kiusaamista

en uskalla kertoa niitä edes täällä, tiedän av:n tavan kommentoida