Onko sinulla salaisuutta joka...
... esille tullessaan voisi maksaa sinulle työpaikkasi? Tai aiheuttaa syrjimistä/kiusaamista työpaikalla?
Kertokaa! (:
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:33"]
Kaikki myötäelämiseni homoille rakennusalalla. Puolustusvoimienkin palveluksessa on pakko pysyä kaapissa. Näillä työvuosilla sujuu kyllä rutiinilla.
[/quote]
Oletko siis skappari? Toimistohommissa vai ihan varusmiesten kanssa tekemisisissä?
[/quote]
Ihan koulutustehtävissä. Tosin ikää alkaa olla sen verran, että ihan rankimmille metsäleireille en enää mene mukaan kun olisin hidaste. Enenevissä määrin pyörittelen papereita ja odottelen eläkeikää.
Tuskin menettäisin työpaikkaa, mutta välillä kyllä tekisi mieli "tulla kaapista". Työskentelen it-alalla ja olen koko työpaikan ainoa nainen - ja lesbo. Ne muutamat, kenelle olen kertonut (mm. läheisin ystäväni, jonka olen tuntenut päiväkodista asti), eivät millään meinanneet uskoa. En ole mikään stereotypinen lesbo.
Mutta niin, flirttailu voisi vähentyä työpaikalla, mutta selän takana puhuminen tulisi sen tilalle. Meillä on töissä yksi erittäin homovastainen mies, tuo jatkuvaan mielipiteitään esille. Mietin välillä onko mies homo, kun niin kovasti vakuuttaa homojen olevan hyi, vaikka muita ei kiinnosta ;D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:40"]
on, montakin salaisuutta, jotka aiheuttaisi kiusaamista
en uskalla kertoa niitä edes täällä, tiedän av:n tavan kommentoida
[/quote]
Toki toivon että kertoisit mutta toisaalta ymmärrän tuon pointin kommentoinnista.. :) Se on usein ala-arvoista täällä, joskin ihan viisaitakin yksilöitä löytyy. Näen positiivisena ettei täällä ole vielä yhtään "hyi vitun transu" -kommenttia! Niitä on tullut lähes aina. T: nro 9