Uhkasakkoa 500€ jos en tule oikeuteen
Kommentit (37)
Uhkasakkoon se ei jää, sulla on velvollisuus todistaa ja sut haetaan todistamaan jos et mene vapaaehtoisesti. Ei tää asia ole neuvoteltavissa, eikä oikeusjärjestelmä toimisi sillä tavalla että todistamaan tulisi vain halukkaat. Miksi et muka uskalla todistaa?
Mene vaan rohkeasti paikalle, sinulle maksetaan tarvittaessa oieni todistajan palkkio ja korvaus menetetystä työajasta.
Vierailija kirjoitti:
Uhkasakkoon se ei jää, sulla on velvollisuus todistaa ja sut haetaan todistamaan jos et mene vapaaehtoisesti. Ei tää asia ole neuvoteltavissa, eikä oikeusjärjestelmä toimisi sillä tavalla että todistamaan tulisi vain halukkaat. Miksi et muka uskalla todistaa?
Vierailija kirjoitti:
Mafia uhkailee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua todistaa, minua uhkaillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kysytä haluatko mennä, kyllä ne tarvittaessa hakevat. Majoittavat vielä, mikäli et ensimmäisellä kerralla mene.
Älä. Onko ateriat kanssa??
Kyllä vankilassa ruokaa saa.
Vankilaan?
Voi joutua jopa painostusvankeuteen, jos kieltäytyy todistamasta. Tämän takia oikeudenkäynneissä on välillä tarkoituksellisen huonomuistisia todistajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpäs jos menisit sinne ja hoitaisit velvoitteesi etkä lusmuilisi
Olen todistaja.
Oikeudessa todistaminen on kansalaisvelvollisuus, jos todistajaksi määrätään. Tuppaa monelta unohtumaan.
Todistamaan meno on pakollista, mutta eihän tuollaisia vanhoja asioita kukaan muista. Unohtaminen on inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistajan uhkailu on rikos, mutta se ei vapauta sinua todistamisvelvollisuudesta. Jos oikeasti uhkaillaan, ole yhteydessä rikosuhripäivystykseen, saat sieltä neuvoja miten toimia.
https://oikeus.fi/tuomioistuimet/fi/index/asiointijajulkisuus/kutsuttun…
Muuta Venäjälle, Vladimir ottaa huostaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kysytä haluatko mennä, kyllä ne tarvittaessa hakevat. Majoittavat vielä, mikäli et ensimmäisellä kerralla mene.
Älä. Onko ateriat kanssa??
Kyllä siellä poliisivankilassa ateriat sinulle hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todistaja.
Voit pyytää todistajanpalkkion
Menisitkö/pyytäisitko jos pitäisi todista moottoripyöräjengiä vastaan!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todistaja.
Oikeudessa todistaminen on kansalaisvelvollisuus, jos todistajaksi määrätään. Tuppaa monelta unohtumaan.
Tuppaa sulla unohtumaan että voit olla vaarassa jos todistat.
Idi oo tit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistajan uhkailu on rikos, mutta se ei vapauta sinua todistamisvelvollisuudesta. Jos oikeasti uhkaillaan, ole yhteydessä rikosuhripäivystykseen, saat sieltä neuvoja miten toimia.
https://oikeus.fi/tuomioistuimet/fi/index/asiointijajulkisuus/kutsuttun…
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ
Rikosuhripäivystys se varmaan auttaa jos vastassa on kovat kaverit.
Osalla naistä ei ole mitään menetettävää vaan jos todistat silloin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin mennä ja olla muistamatta.
Hokea koko ajan en muista, en muista joka kysymykseen.
Kyllä siellä poruka tästä tajuaa, että sua on uhkailtu, mutta minkäs ne voi, ei mitään, kun ei muista niin ei muista.
Kyllä vankilassa ruokaa saa.