Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ammatiltani taksikuski, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
04.06.2015 |

Kysymyksiä minulle tylsän työpäivän piristykseksi!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:13"]Oletko ottanut asiakkaalta suihin, jos asiakaala ei ole ollut rahaa maksaa matkaa.
[/quote]

no en todellakaan. oletko sä? :) mun mielestä taksimatkat maksetaan rahalla ihan niinku ostokset kaupassakin. vai lyötkö sä lettus leviäks kaupan kassalla?:) ap

Vierailija
22/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:28"]En ole ap mutta ajanut taksia. Ensinnäkin, mennään provikka palkalla. Tietty prossa ( vaihtelee kaupungeittain/isännittäin) alvittomasta ajetusta kassasta on sulle maksettava palkka. Mulla oli työajat vapaat, ajoin niin pitkään kun huvitti ja tienasin sen verran että sain pohjakassan oman asunnon ostoon. Tipit iso tulonlähde myös, varsinkin sesonki aikoina (pikkujoulut yms). Isännälle ei makseta auto vuokraa, normi palkka suhde. Koululaiskyydeissä edelletytetään ohjeiden noudattamista, syy löytyy yksittäisen kuljettajan asenteesta tai informaatio katköissä kuljetusohjetta tehdessä. Anna suora palaute paikkakuntasi taksitarkastajalle. Pyydä ensi kerralla kuljettajalta vaikka hänelle puh numero. Ota sifra numero kuvusta ylös.
[/quote]

jep, poikaystävänikin ajoi renkinä ja hyvin sai oman asunnon ostettua:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:34"]Paljonko maksaa 150kilometrin matka yöllä. Voiko maksaa luonnossa jos on kallis matka
[/quote]

ei oo antaa noin isosta takasin:)

Vierailija
24/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taksit ajavat aina ylinopeutta, tekevät kaistanvaihdot ilman vilkkua ja muutoinkin ajavat päin persettä?

Vierailija
25/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää laittaa tänne avauksia, jos ei sitten enää käy ketjua lukemassa?