Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tämä köyhyys

Vierailija
04.06.2015 |

Mies käy töissä mutta mä olen kotihoidontuella, kolmas lapsi tulossa ja sitten saan kotihoidontukea ja äitiyspäivärahaa ja lapsilisät. Eli en paljon mitään. Ei ollut tarkoitus tehdä kolmatta, mutta olen kuitenkin onnellinen että sieltä sellainen olisi tulossa! Rahallisesti vaan ahdistaa, eletään ihan kädestä suuhun. Asutaan vuokra-asunnossa ja autokin on maksettu, joten onneksi ei ole mitään lainanlyhennyksiä. Lapsille hankitaan kaikki mahdollinen, mitä he vaan tarvitsevat, vanhin on koululainen ja hänellä on kaksi mieluisaa harrastusta, joten heille onneksi köyhyytemme ei näy. Mulla itselläni on vaan ikivanhoja vaatteita joissa alkaa olemaan jo reikiä, ja kengätkin ovat pohjasta rikki, joten olen aikamoinen näky.

Onkos täällä muita, joilla rahatilanne myös tiukka ja ahdistaa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee töihi

Vierailija
42/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uutena vuotena abortin. Lapsia ennestään 2 plus miehen lapsi (mies yh) , uo velkaa, eletään kädestä suuhun, piti odottaa lapsilisiä että saadaan yhdelle lapselle uusi patja. 5 päivää syötiin makaronia ja ruskeaa kastiketta makkaralla.

Kohta helpottaa kun sain uuden työn, eilenkin itkin kun vanhoja vauvakuvia katsoin, että olen murhaaja.Mutta onneksi sitten taas helpotti. Ensin olemassa olevat lapset. Sanokoot uskonlahkolaiset mitä sanoo.

Itse sovitan Jumalan kanssa tekoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme