Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt oikein?

Vierailija
04.06.2015 |

Mitä mieltä naiset ovat? Kieletän vaimolleni orgasmin vaikka joka päivä, hänen niin halutessaan. Minulta hän ei ikinä ole kyrpää suuhun ottanut, eikä kuulemma ota. Eikä tuolla saralla hänen puoleltaan muutenkaan juuri mitään tapahdu.

Perse pystyssä ja mä lykin orgasmini, kun hän on sitä ennen jo pari kertaa saanut.

Itsestäni pidän huolta, pituus 176 cm ja paino alle 100 kg. Vaimo 161 cm ja 52 kg. Mahaa mulla on, mutta se on varastoitunutta energiaa. Kaljukin mä olen, mutta mulla on mieshormoonit kohdillaan. Viinaa en ota kuin viikonloppuisin ja tupakka palaa vain satunnaisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvin varustettu? Itse en välitä ottaa suihin jos on kovin pieni nakki. Menee halut.

Vierailija
2/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ei ole kuin 16,5 cm, mutta paksuutta sitten on senkin edestä. Ympärysmitta 16,5 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrä, että ottaa päähän.
Olen itsekkin ollut suhteessa, jossa antanut aina suuseksiä, mutten ikinä saanut sitä.

Mun aviomiehen ex nainen oli ihan samanlainen myös. Pelkästään se oma napa ja nautinto.

Siinä me kaksi samanlaista ihmistä otimme toisistamme kumppanit ja seksi toimii.
Vuosia jälkeenkin tuntuu hyvältä, kun jos seksi toimii, se auttaa suhteessa muitakin asioita :)

Epätyydyttävään parisuhteeseen ei kannata jäädä :)

N30

Vierailija
4/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 07:20"] Viinaa en ota kuin viikonloppuisin ja tupakka palaa vain satunnaisesti.

[/quote]

Kyllä sä aika kova kaljaveikko olet jos joka viikonloppu ryyppäät, alkoholisti joka ei juomistaan saa pidettyä kurissa.

Vierailija
5/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos totta puhutaan, niin kyllä mä joskus arkisinkin otan. Ikinä en kyllä ole humalassa, tai hyvin harvoin. Ottamiseni ei ole ns. humalahakuista, pienet hiprakat vain.

Vierailija
6/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vai ei, minusta koko kysymyksenasettelu on vähän huono. Mä otan mieheltäni suihin niin usein kun hän haluaa, mutta hän ei koskaan nuole minua vaikka olen ehdottanut. Enää en toki pyydä, mitä sitä vuosia mankumaan. Ei tulisi mieleenikään silti ajatella, että koska hän ei tee minulle, minäkään en tee hänelle. Mun mielestä avioliitossa joutuu tekemään niin paljon muitakin myönnytyksiä yhteiselon sujumiseksi, ettei tuo asia mulle mikään kynnyskysymys ole. Ottaahan se päähän, mutta ei siihen kuole.
Eli mun vastaus on, että kieletä silloin kun itse haluat tehdä niin, pyyteettömästi odottamatta vastapalvelusta.

Vierailija
7/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pakko sun on sitä naista lipitellä. Anna kovaa munaa, kyllä sillä naisen saa tyydytettyä ihan eri tavalla. 

Vierailija
8/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:58"]

Ympärysmitta 16,5 cm.

[/quote]

kuule jos nyt kerrankin mittaisit sitä penistä eikä rannetta.

Vierailija
9/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että millä tavalla huolta? "Itsestäni pidän huolta, pituus 176 cm ja paino alle 100 kg"
"Painoindeksi on 32,3. Merkittävä ylipaino."

Vierailija
10/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta kirjoittajan mukaan se on varastoitunutta energiaa eli siis rasvaa. Olisi kyllä voinut ihan suoraankin sen myöntää että läskiähän se.  :D

Vierailija
11/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh... ap:n kehon koostumuksella tai hiusten määrällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Suihin oton kohde on ihan eri kohdassa kropassa ainakin muistaakseni.

Vierailija
12/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, nainen joka ei anna persettä eikä osaa ottaa suihin ei ole vaimomatskua.

Vierailija
13/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki saa päättää ihan vapaasti mitä suuhunsa laittavat. Ei kyse ole mistään vaihtokaupasta ja reiluista sopimuksista. Useimmat miehetkään eivät käsittääkseni halua munaa suuhun ja silti on vaikea käsittää, miksi naisille ei maistu. Jos nyt haluat pilata seksielämäsi lopullisesti, voit lopettaa kostoksi ja kiristämällä pillun nuolennan. Terkoitus on tehdä mielyttäviä asioita ja tyydyttää kumppani.

Vierailija
14/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:58"]

Kyllä kaikki saa päättää ihan vapaasti mitä suuhunsa laittavat. Ei kyse ole mistään vaihtokaupasta ja reiluista sopimuksista. Useimmat miehetkään eivät käsittääkseni halua munaa suuhun ja silti on vaikea käsittää, miksi naisille ei maistu. Jos nyt haluat pilata seksielämäsi lopullisesti, voit lopettaa kostoksi ja kiristämällä pillun nuolennan. Terkoitus on tehdä mielyttäviä asioita ja tyydyttää kumppani.

[/quote]

nimenomaan, "miellyttää" kumppania. toinen nuolee pillua limat poskilla ja sie et suostu kulliin koskeekkaan suulla. ei se ole miellyttämistä

Vierailija
15/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sun naises on sanonut, kun oot tiedustellut, että miksei?

-Niksu

Vierailija
16/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetässy melkein avokämmenellä ja haukkunu pervoksi. ap.

Vierailija
17/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:31"]Vetässy melkein avokämmenellä ja haukkunu pervoksi. ap.
[/quote]

Ai, tää olikin provo... Noh, huvinsa kullakin.

N32v

Vierailija
18/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tää olikin provo... Noh, huvinsa kullakin. N32v

Kun olisikin provo, mutta kun taatusti ei ole. ap

Vierailija
19/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:31"]

Vetässy melkein avokämmenellä ja haukkunu pervoksi. ap.

[/quote]

Ööö... Siis sä oot pervo halutessas suuseksiä, mutta se halutessaan ei oo?

-Niksu

Vierailija
20/26 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan