Onko tämä nyt oikein?
Mitä mieltä naiset ovat? Kieletän vaimolleni orgasmin vaikka joka päivä, hänen niin halutessaan. Minulta hän ei ikinä ole kyrpää suuhun ottanut, eikä kuulemma ota. Eikä tuolla saralla hänen puoleltaan muutenkaan juuri mitään tapahdu.
Perse pystyssä ja mä lykin orgasmini, kun hän on sitä ennen jo pari kertaa saanut.
Itsestäni pidän huolta, pituus 176 cm ja paino alle 100 kg. Vaimo 161 cm ja 52 kg. Mahaa mulla on, mutta se on varastoitunutta energiaa. Kaljukin mä olen, mutta mulla on mieshormoonit kohdillaan. Viinaa en ota kuin viikonloppuisin ja tupakka palaa vain satunnaisesti.
Kommentit (26)
Pariterapia vois olla paikallaan luulen mä.
-Niksu
Kyllä ymmärrä, että ottaa päähän. Olen itsekkin ollut suhteessa, jossa antanut aina suuseksiä, mutten ikinä saanut sitä. Mun aviomiehen ex nainen oli ihan samanlainen myös. Pelkästään se oma napa ja nautinto. Siinä me kaksi samanlaista ihmistä otimme toisistamme kumppanit ja seksi toimii. Vuosia jälkeenkin tuntuu hyvältä, kun jos seksi toimii, se auttaa suhteessa muitakin asioita :) Epätyydyttävään parisuhteeseen ei kannata jäädä :) N30
Juu, kylä näin o.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 07:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:31"]Vetässy melkein avokämmenellä ja haukkunu pervoksi. ap. [/quote] Ai, tää olikin provo... Noh, huvinsa kullakin. N32v
[/quote]
Sen huomasi jo tuosta peniksenpituusmainostuksesta. Kun tuon kokoinen kulli on vain noin joka sadannella miehellä...
Sen huomasi jo tuosta peniksenpituusmainostuksesta. Kun tuon kokoinen kulli on vain noin joka sadannella miehellä...
Jess, olen siis onnekkaan onneton. ap.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:31"]
Vetässy melkein avokämmenellä ja haukkunu pervoksi. ap.
[/quote]
Ööö... Siis sä oot pervo halutessas suuseksiä, mutta se halutessaan ei oo?
-Niksu
[/quote]
Juuri tämä mullakin tuli mieleen ja ei noin tyhmiä naisia ole olemassakaan. Jos ei aloittaja ole sattunut naimaan kliinisesti heikkolahjaista naista. Ei millään muotoa täyspäisen ihmisen järjenjuoksua tuollainen.
N32v
Pöljä akka. Jonkin asteista narsismia tjsp vikaa?
-Niksu