Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletetaan että nuoruudenrakkautesi kaipaisi

Vierailija
04.06.2015 |

ja ajattelisi sinua: haluaisitko tietää asiasta, eli haluaisitko että hän ottaisi yhteyttä vaikka sähköpostilla? Vai olisiko kiusallista? Erityisesti miehet vastatkaa tähän. Itse olisit naimisissa ja lapsiakin...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi kuulla. Joko jättäisin vastaamatta taikka saattaisin sanoa suoraan, että jätä jo rauhaan. Koska meidän erosta on 10 vuotta, enkä minä todellakaan muista hänen sähköpostiaan :o Sukunimeäkin mietin äsken kamalan pitkään..

Vierailija
22/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusallista, vaan noloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnostais kuulla hänestä mitään. Turhaan itkee takas kun kerran jo jätti.

Vierailija
24/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuoruudenrakkaudella tarkoitat sitä ihka ensimmäistä poikaystävää, niin en haluaisi. Jos hän haikailisi minun perääni niin särkisin vain uudelleen hänen sydämensä.

Jos tarkoitat sitä ensimmäistä kunnon pitkäaikaista suhdetta, avoliittoa, niin hän voisi kyllä ottaa yhteyttä. Olemme muutamia viestejä vaihtaneetkin kuulumisten merkeissä parin vuoden välein mutta kumpikaan ei ole kiinnostunut enää toisesta jos sitä haet takaa. Meillä on ollut jo kauan omat elämät. Niitä yhdistää pari yhteistä ystävää ja muutamat tuttavat. Se riittää.

Vierailija
25/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:00"]ja ajattelisi sinua: haluaisitko tietää asiasta, eli haluaisitko että hän ottaisi yhteyttä vaikka sähköpostilla? Vai olisiko kiusallista? Erityisesti miehet vastatkaa tähän. Itse olisit naimisissa ja lapsiakin...
[/quote]

Mitä kuvittelet sähköpostin lähettämisen hyödyttävän? Vastaa kuinka on odottanut monta vuotta viestiään, rikkoo avioliittonsa ja lastensa kodin ja juoksee nuoruuden rakkautensa perään? :DD

Vierailija
26/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei liikuttaisi mitä se haaveilis mutta en mä ilkeäkään olisi; kuulumiset vaihtaisin asiallisesti ja thats it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän