Eikö noi 20-24-vuotiaat voisi mennä jollekin teinipalstalle?
Tämä on aikuisten palsta. Eikä tuon ikäisillä ole edes lapsia vielä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:28"]
Joo, mä oon ihan samaa mieltä. Eihän niillä edes ole sitä elämänkokemusta.
Terv. 25-vuotias. Pääsin keski-ikääntyvien kerhoon. Jee jee! Mistä noudan palkintoni?
[/quote]Vain teini pitää muutamaa vuotta itseään nuorempia kakaroina. "Siis oon jo niinku 25-vuotias kypsä aikuinen. Noi 22-vuotiaat on niiiiin kakaroita."
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:19"]Täällä nää vanhat ämmät itkee kun on kateellisia meille nuoremmille, meillä on vielä kauneus ja elämä edessä. Mitä teillä on? 5 lasta, rakki, omakotitalo ja mies joka kääntää päätänsä nuorempien perään ;)
[/quote] Sama se on sulla eessä. T. 18-v
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:05"]
20-24-vuotiaat EIVÄT ole teinejä. Teinejä ovat 13-19-vuotiaat, teini-ikä on from thirTEEN to nineTEEN. Got it?
[/quote]
Kyllä se teini-ikä nykyään pitkittyy helposti sinne 25 ikävuoteen. Ennen oli toista, kun täytyi ottaa oikeasti vastuuta elämästään jo nuorempana.
[/quote]
Oon 23 ja opiskelen ja käyn töissä. Maksan laskut ja sitä samaa teen kun sinäkin siis. Paitsi opiskelu on rankempaa ku joku pelkkä työnteko usein, riippuu työstä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:28"]
Joo, mä oon ihan samaa mieltä. Eihän niillä edes ole sitä elämänkokemusta.
Terv. 25-vuotias. Pääsin keski-ikääntyvien kerhoon. Jee jee! Mistä noudan palkintoni?
[/quote]Vain teini pitää muutamaa vuotta itseään nuorempia kakaroina. "Siis oon jo niinku 25-vuotias kypsä aikuinen. Noi 22-vuotiaat on niiiiin kakaroita."
[/quote]
Onko sarkasmi tuttu käsite?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:02"]Tämä on aikuisten palsta. Eikä tuon ikäisillä ole edes lapsia vielä.
[/quote] paria kuukautta vajaa 21v äiti ilmottautuu! Paitsi ehkä toi 3kk ikänen vauva tuolla pinnasängyssä ei ookkaan oikeesti mun lapsi? Oonko mä synnytyksenki vaan kuvitellu?!
Mä ainakin pysyn täällä, mut osaan kyllä jutella ja jakaa mielipiteitä asiallisesti :)
t. 16v kakara
Uusi hallitus voisi asettaa ikärajat avlle. Pääsee vain pankkitunnuksilla tiettyyn kellonaikaan kirjautumaan.
Minulla oli kaksi lasta 24-vuotiaana ja ihan aikuinen olin. Oikeastaan tuon ikäisiä pidän useimmiten älykkäimpinä, eivät ole ehtineet useimmiten katkeroitua ja ovat jotenkin avarampia. Ihme kyllä, luulisi että ikä tekee hyvää, mutta tekee monelle myös huonoa. Voisin sanoa, että huippuikä ajoittuu johonkin noin 21-27v ajalle näin karkeasti yleistettynä. Ei heistä kannata tuntea alemmuutta, itselläni on sen verran hyvä itsetunto, ettei parikymppisiä ole tarvetta mollata lapsiksi kun ei muuta keksi. En ole onneksi katkeroitunutkaan, vaikka en enää ole tuossa ihanassa nuoren aikuisen naisen iässä. :)
Musta taas tän palstan rikkaus on, että täällä on ihmisiä laidasta laitaan: teinistä vanhukseen, elämänkoululaisesta tohtoriin, persusta vihervassariin jne. Siitä syntyy aitoa keskustelua kun pääsee käymään vähän oman kuplansa ulkopuolella.
AV - connecting people
Voi luoja! :D