Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN YMMÄRRÄ MIKSI IHMISET OVAT SAIRAS LOMALLA PIKKUASIOISTA??!!!!

Vierailija
03.06.2015 |

Jos joka pienen flunssan ja kurkkukivun takia on poissa niin eihän sitä muuta kerkeisi tekemäänkään!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sairaslomalla. T.ap

Vierailija
2/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NIIN SE ON KYLLÄ SELLASTA TÄÄ ELÄMÄ!!!1111

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kerkiäisi. T. Ei-ap

Vierailija
4/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna ymmärrystäsi esim. sienillä.

Vierailija
5/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Minä sinnittelin töissä sairastaessani yhtä tappavimmista syövistä, koska työpaikan lääkäri ei itunnnistanut sairautta. Poissaoloni olivat kunnollisten työkavereiden mielestä lintsausta.

Kelpo työntekijänä olisin jatkanut työntekoa vielä sairaalasta.

Sinänsä ikävää, että tauti ei ollut tarttuva. Flunssaisena saa tartutettua suuren määrän työkavereita.

Vierailija
6/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin laiskottaa ja kyttään aina töissä, kuka yskii ja niiskuttaa eniten. Ja sitten vaan tauolla perään nuolemaan sen kahvikuppia. Palttiarallaa viikko vierähtää ja työterkkarille saikkua hakemaan! Jos ei meinaa toisten flunssa tarttua millään, niin selkäkivulla saa aina pari viikkoa. Migreenillä pääsee lähteen töistä myös kesken päivän, jos on iltapäivälle varattu kampaaja tai tekee mieli päiväunille.

Vierailija
7/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä niitä "supersankareita", jotka tieten tahtoen tulee töihin kipeenä tartuttamaan koko työyhteisön ja siinä samalla sivullisetkin. ETTÄ MIETI SITÄ, MIKÄ ON JÄRKEVÄMPÄÄ!?

Vierailija
8/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu on vain yksinkertaisesti mukavampaa kuin työnteki. Ja varsinkin jos siitä saa korvausta.

Vierailija
9/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä just laskeskelin että tienasin Netflixiä katsomalla satasen. Ei huono päivä! T: Psyykkinen Skolioosi

Vierailija
10/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puhetyö (siis oikeasti pitää papattaa koko aika) ja ääni on terveenäkin kovilla eikä tauoilla väki ei juuri juttele, kun lepuuttavat ääntään. No, kurkkukipuisena välittömästi saikulle niin selviää parilla päivällä ja pääsee takaisin sorvin ääreen. Aloittelijat monesti sinnittelevät töissä kurkkukivussa ja sitten onkin ääni kokonaan hukassa ja lääkäriltä puhekielto ja kunnon saikut.

Vierailija
11/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:09"]

Minä taas en ymmärrä niitä "supersankareita", jotka tieten tahtoen tulee töihin kipeenä tartuttamaan koko työyhteisön ja siinä samalla sivullisetkin. ETTÄ MIETI SITÄ, MIKÄ ON JÄRKEVÄMPÄÄ!?

[/quote]

En minäkään.

Aikoinaan kun olin kesätöissä, yksi tällainen "katsokaa kun olen sairaanakin töissä"-marttyyri tartutti minut johonkin tappoflunssaan. Koska olin juuri aloittanut, en saanut sairausloman ajalta palkkaa. Kivasti siinä meni sitten yhden viikon palkka sivu suun, opiskelijana olisin todella tarvinnut jokaisen pennin. Eikä tuo marttyyri edes kyennyt mitään töitä tekemään, köhi vaan keuhojaan pihalle ääni käheänä ja niiskutti limakalvojaan ulos. Eikä suostunut lähtemään kotiin vaikka sille kuinka asiasta jankutettiin. (Hän oli vakituisena tuolla eli mistään rahajutuista ei hänen kohdallaan ollut kyse). En siis ymmärrä, että mitä helevettiä hän töissä pyöri muita tartuttamassa kun ei edes töitään kyennyt hoitamaan.

Vierailija
12/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sairaUslomalla

t: ei ap

Vierailija
13/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että jotkut tajunneet systeemin mielettömyyden ja elämän rajallisuuden. Jaxuhaleja ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi