Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittele oma Vain elämää -kattauksesi!

Vierailija
03.06.2015 |

Nyt on vain taivas ja suomalaiset artisti rajana.
Mun unelmakaudessa mukana olisi Heikki Kuula, Chisu, Pave Mustajärvi, Herra Ylppö (joo tiedän ettei aio lähteä mukaan), Aki Tykki, Mikko Herranen ja Robin

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea suunnitella kun minun kuuntelemat artistit eivät lähtisi moiseen roskaohjelmaan :)

Vierailija
2/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate Mustajärvi, Heikki Salo, Samuli Putro, Mariska, Suvi Teräsniska, Anna Erikson, 

Erin olisi myös mahdollinen ja toisaalta joku vanhempi naislaulaja pitäisi varmaan mukaan saada.

Ismo Alanko ei valitettavasti suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:05"]Vaikea suunnitella kun minun kuuntelemat artistit eivät lähtisi moiseen roskaohjelmaan :)
[/quote]
Ei se ehkä ollutkaan jutun pointti, vaan se että jos saisi itse valita ja artistit lähtisi, niin ketä tahtoisit sinne? Vähän nyt leikkimieltä ja mielikuvitusta.

Vierailija
4/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisi herättää muutaman artistin henkiin niin tässä olisi oma ideaaliporukka:

Aki Sirkesalo, Laila Kinnunen, Martti Syrjä, Terhi Kokkonen, Toni Virtanen, Hector

Lisäksi pitäisi keksiä joku heviheppu ja/tai räppäri, itse pidä karri koiran musiikkityylistä mutta en tiedä onko kappaleita riittävästi.

Tiedetään, Toni oli jo mutta tässähän piti kerätä ideaaliporukka. Muutenkaan nuo ei ehkä kaikki ole suomen parhaita laulajia mutta hyviä kappaleita riittää.

Vierailija
5/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki olis kyllä kiva. Suurlähettiläiden laulaja kans. Ressu Redford. Antti Tuisku tietenkin. Sami Saari. Martti Syrjä. Naisista tulee mieleen Anna Puu ja Stellan laulaja. Joku TikTakista. Paula Koivuniemi vaikka oli jo.

Vierailija
6/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:43"]

Aki Tykki olis kyllä kiva. Suurlähettiläiden laulaja kans. Ressu Redford. Antti Tuisku tietenkin. Sami Saari. Martti Syrjä. Naisista tulee mieleen Anna Puu ja Stellan laulaja. Joku TikTakista. Paula Koivuniemi vaikka oli jo.

[/quote]

Ja tietenkin J.Karjalainen!

Vierailija
7/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku, Robin, Remu, Anna Eriksson, Hector, Irina, Ville Valo, Anna Puu ja Terhi Kokkonen. Täydellinen kattaus!!!

Vierailija
8/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alanko, Hector, Martti Syrjä, Mariska, Hynynen, J.Karjalainen, Terhi Kokkonen. Nämä hengissä olevista ja niistä, jotka eivät vielä ole mukana olleet.

Vierailija
9/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Ruohonen, Ismo Alanko, Remu, Pelle Miljoona, Chisu,  Michael Monroe, varalla Ville Valo, J. Karjalainen.

Valitettavasti näistä tuskin kukaan ohjelmaan suostuu.

Vierailija
10/46 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Cash, Olavi Virta, Elvis, Lady Gaga, Celine Dion, Bruce Springsteen, Dolly Parton ja Luciano Pavarotti.

Vierailija
11/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ketä ovat tykki ja mikko?

Vierailija
12/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu
Lauri Tähkä
Pate Mustajärvi
Elli Haloo
Tehosekoittimen Otto
Ville Valo
Tapio Rautavaara

Vierailija
13/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tusku, Hector, Patemustajärvi, Sani, Robin hmmmmm.

Vierailija
14/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]Apua, ketä ovat tykki ja mikko?
[/quote]
Aki on Happoradion keulamies ja Mikko on muuten vaan mun lempparihevimies
Ap

Vierailija
15/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]Apua, ketä ovat tykki ja mikko?
[/quote]
Aki on Happoradion keulamies ja Mikko on muuten vaan mun lempparihevimies
Ap
[/quote] kiitos vastauksesta :)

Vierailija
16/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö olla elossa olevia artisteja vai saako esim. juice leskinen, olavi virta tai kirka kutsun ohjelmaan?

Vierailija
17/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto Grundström (tehiksen laulaja)
Pyhimys
Ismo Alanko
Mariska
Jarkko Martikainen (YUPstä)
Huge L

Vierailija
18/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MC Raaka Pee, Anssi Kela, Matti tai Teppo Ruohonen, VilleGalle, Maija Vilkkumaa, Jufo Peltomaa ja vaikkapa Virve Rosti

Vierailija
19/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexi Laiho, Liisa Akimof, joku tyyppi 22-pistepirkosta, Tehiksen Otto, Teemu Bergman, pakolliseksi räppäriksi Avain, Kehäkettu tai Steen1

Vierailija
20/46 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste Jarkko Martikaiselle ja Alexi Laiholle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan