Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@Kerro tähän kuolemaa enteileviä tarinoita@

Vierailija
03.06.2015 |

Kiinnostaa ihmisten aavistukset omasta kuolemasta, jos joku voisi avautua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan kuollut tulee tänne sinulle avautumaan.

Vierailija
2/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eka mulle ennustettiin av:n keskustelussa et mä kuolen ja sit mä niinku vaan kuolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi tuijottaa sua.
Mulle kävi niin kun olin eräs päivä aamukahvilla ja katselin ikkunasta ulos. Siinä se istui ja tuijotti. Vuorokauden päästä olin kuollut.

Vierailija
4/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ..Sorry. Virhe aloituksessa!
Siis hlö joka on kuollut, niin millaista hänen käytös oli ennen kuolemaansa. Kokemuksia vainajan käytöksestä.

Vierailija
5/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun luovutan nyt lapsestani huolehtimisen, koska hän ei ota apua vastaan. Epäilen, että menetän hänet.

Vierailija
6/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:23"]Öö ..Sorry. Virhe aloituksessa!
Siis hlö joka on kuollut, niin millaista hänen käytös oli ennen kuolemaansa. Kokemuksia vainajan käytöksestä.
[/quote]

Oma kokemukseni on, että vaikka ihminen on tehnyt kuolemaa päiväkausia ja ollut puhumaton ja lähes reagoimaton, hän ikäänkuin virkistyy ennen kuolemaa. Mutta vain hetkeksi.

Vierailija
7/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:23"]

Öö ..Sorry. Virhe aloituksessa! Siis hlö joka on kuollut, niin millaista hänen käytös oli ennen kuolemaansa. Kokemuksia vainajan käytöksestä.

[/quote]

Sisäänpäinkääntynyt, hiljainen, vetäytyvä, ärtynyt, tiuskiva...

Vierailija
8/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen puhui vuosia ennen kuolemaansa tarinoita ihmisistä jotka olivat kuolleet.
Hän oli todella herkkä,huolehtiva ja hienotunteinen ihminen.
Sit hän vaan kuoli ihan yllättäen ja aivan liian aikaisin.:(

Vierailija
9/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:23"]Öö ..Sorry. Virhe aloituksessa!
[/quote]

Vainaja yleensä vaan makaa hiljaa ja kylmenee.

Vierailija
10/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:11"]

Kiinnostaa ihmisten aavistukset omasta kuolemasta, jos joku voisi avautua?

[/quote]

Se oli viime syksynä kun söin muussia niin aavistin että se loppu tulee ja niin se olikin sitte viimenen rosamunda minkä söin. muistan syöneeni porkkanaraasteen loppuun ja sit the end.

Vierailija
11/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon kuullut tuon että kuoleva monesti virkistyy juuri ennen kuolemaansa (siis esim. sairaalassa pitkään ollut huonokuntoinen)

Vierailija
12/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö ihminen koko elämänsä alusta loppuun pikakelauksena?

Vierailija
13/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia vainajan käytöksestä? Aika creepyä. Ne on yleensä hiljaa, eivät ole enää käyttäytyneet oikeastaan mitenkään.

Vierailija
14/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua nyt repesin :D, äidinkielinen ulosanti on tähän aikaan illasta aika alhaalla.
Mut kaik ehkä kuitenkin hokasi mistä kyse.

Vierailija
15/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:32"]Näkeekö ihminen koko elämänsä alusta loppuun pikakelauksena?
[/quote]Kyllä. Mielenkiintoinen ilmiö!

Vierailija
16/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa enteilevä tarina...
No, mä luon Danielle Steelin tarinaa ja se oli niin kauheeta kuraa että piti tehdä itsari.

Vierailija
17/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seestyminen?

Vierailija
18/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeepssss :D

Vierailija
19/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli yksi ihminen kaukaa menneisyydestä oikein eläväntuntuiseen uneen, jonka muistin monta päivää. Kuukauden kuluttua oli lehdessä kuolinilmoitus.

Vierailija
20/24 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen tilitti kännispäissään, että kuolee parin kuukauden päästä. Se kuitattiin laskuhumalaisen höpötyksenä koska harvemmin kukaan sanoo tarkkaa kuukautta tai aikaa kuolemalleen, ja aiemmin ei ollut mitään merkkejä masennuksesta tai todella huonosta fyysisestä kunnosta (ei ollut missään parhaassa kunnossa fyysisesti, mutta ei olisi koskaan osannut odottaa että lähtö tulee noin äkkiä).
Kaikki sujui hyvin ja kyseinen ihminen oli oma itsensä, kunnes parin kuukauden päästä löytyi kuolleena. En tiedä oliko kyseessä vahinko vai itsemurha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme