Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatiasta tietäviä paikalla

Vierailija
03.06.2015 |

Kertokaa joku homeopatiaa käyttävä miten se oikein toimii.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiksi kouluttautuu yllättävän paljon luonnevikaisia ihmisiä joiden elämäntyö on loukata ja panetella muita. 

Av-palstasta näkee että niitä on paljon. 

Vierailija
2/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet homeopatian kannattajat aina julistavat että lääketeollisuus on suurta riistoa ja silmänlumetta. Ja että lääketeollisuus on vain bisnestä. Mitäs homeopatia sitten on jos ei bisnestä??? Maailmalla homeopatiahömppään ihmiset tuhlaavat miljoonia dollareita parantumisen toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoinen tilanne sitten kun nämäkin valmistuu lääkäreiksi ja ryhtyvät solvaamaan asiakkat tyhmiksi ja idiooteiksi. Onkohan jo tällaista  tapahtunut kenellekään? 

Vierailija
4/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"It's a miracle! Take physics and bin it!
Water has memory!
And while it's memory of a long lost drop of onion juice is Infinite
It somehow forgets all the poo it's had in it! "

Tim Minchin

Vierailija
5/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään paljon ihmisiä, jotka joko eivät osaa lukea tai eivät ymmärrä lukemaansa, mitähän mömmöjä lie vetäneet ;D.

En ole mikään homeopatian asiantuntija, mutta sen verran tiedän, että homeopatian toimintaperiaate on "similia similibus currentur", eli samankaltainen parantaa samankaltaisen ja se perustuu Samuel Hahnemanin oppeihin.

Itse olen aikoinani hakenut homeopaatilta apua itselleni rankkoihin kuukautiskipuihin, mutta en saanut apua. Apu tuli vasta ekan lapsensaannin jälkeen, sen homeopaatti arvasikin, sanoi, että oireistani päätelleen kohtuni voi olla taaksepäin kallistunut ja se aiheuttaa kivut ja yleensä synnytyksen jälkeen helppottaa. Tätä ei osannut yksikään n. 10 lääkäristä sanoa, heidän tarjoamansa apu oli e-pillerit ja särkylääkkeet. En tietenkaan lasta tehnyt tuon takia, mutta kertoo tuokin jotain.

Sen sijaan lapsille olen saanut paljon apua homeopatiasta, esim. kuumeen alentamiseen ja siitepölyallerigian hoitamiseen. Myös koiran ihottuma parani homeopaatin pillereillä muutamassa päivässä, ensin oli kokeiltu eläinlääkärin keinot, joista ei ollut mitään apua.

Sittemmin olen lähes hylännyt homeopatian, koska löysin vielä tehokkaamman hoitomuodon: energiahoidon. Mutta homeopatiakin on ihan jees joihinkin juttuihin. Kaikkia hoitoja tarvitsemme, niin näitä vanhempia kuin sitten joskus harvoin uudempiakin virityksiä, eli siis näitä lääkkeitä.

Vierailija
6/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika ikävä joutua tällaisten lääkäreiden vastaanotolle. Aikaisemmin lääkäreiksi ryhtyivät lukemaan diplomaattiset ja hyväluonteiset ihmiset. Kovasti kaikki on muuttunut. 

Vierailija
7/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut vuosia maissa, joissa lääkärit käyttävät homeopatiaa. Pidän oikeastaan homeopatian käyttöä itsestäänselvänä.

Kaikki jotka minä tunnen, ovat saaneet korvatulehduskierteet ja muut kierteet katkaistua homeopatialla. Minusta se on homeopatian etu.

Minä olen saanut käännytettyä kaikki skeptikot homeopatiauskovaisiksi:

-mies nauroi minulle niin kauan kunnes huomasi, että pystyn pysäyttämään oksentamisen. Aasiassa asuessamme olimme joka toinen viikko vatsataudissa ja miehen maha kramppaa siinä niin, että voi oksentaa 20 kertaa. Sain sen katkaistua homeopatialla ja kas - alkoi mieskin uskomaan, kun kerta toisensa jälkeen huomasi tehon.

- isäni, joka on kärsi kovettuneista jalkapohjista 60 vuotta. Siis sellaiset kovettumat, että tulee 2 sentin syvät viikkot kantapäihin. Oli käyty jalkahoitajalla, rasvattu ja raspattu. Ainakin viimeiset 40 vuotta. Söikö hän puolisen vuotta jotain. En muista, tästä on jo 15 vuotta aikaa. On hänellä vieläkin kovettumat jaloissa, mutta sen vuoden jälkeen ei ole jalat enää halkeilleet.

Naapuri käyttää homeopatiaa kuumelääkkeenä lapsille sen jälkeen, kun ei apteekin lääkkeillä saanut kuumetta laskemaan 41 asteesta. Sitten kävi homeopaatilla ja kuume laskee saman tien.

On minulla esimerkkejä, jolloin en ole tehoa huomannut. 

En minä tiedä mihin sen teho perustuu. Olkoon vaikka placeboa. Mutta mitä väliä miksi se toimii, jos se toimii?

Vierailija
8/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on okkultistinen tausta, joten se ei ole pelkästään harmitonta hölynpölyä, jota se muuten olisi.

http://www.jariiivanainen.net/vaihtoehtoinenlaaketiede.html

Vierailija
9/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:35"]

[/quote]

Eipä taida paljon tulla vastauksia. Kukaan ei tiedä, miten se toimii, että vettä jossa on rippunen jotain yrttiä, laimennetaan niin paljon että siinä on pitoisuus lähes nolla, ravistellaan ja kaupitellaan lääkkeenä.

Vierailija
10/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaate on se, että mitä enemmän jotakin laimentaa, sitä paremmin se toimii. Esim. itse laitan tipan raakaa viinaa litraan vettä. Desin juotuani olen jo totaalisessa muistainmenetyskännissä.

Vierailija
11/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:38"]

Periaate on se, että mitä enemmän jotakin laimentaa, sitä paremmin se toimii. Esim. itse laitan tipan raakaa viinaa litraan vettä. Desin juotuani olen jo totaalisessa muistainmenetyskännissä.

[/quote]

Pitää ravistaa. Niin James Bondkin tekee. 

Vierailija
12/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä humpuukia, rahan haaskausta jos sille tielle lähtee. Saman tuloksen saa jos juo joka päivä kolme litraa vettä.

Vierailija
13/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä on muisti, ja sairaudet paranevat pienellä määrällä taudinaiheuttajaa. Siis jos vilja aiheuttaa päänsärkyä, jauhat nuppineulanpään kokoisen palan viljaa vesilasilliseen ja laimennat sitä niin kauan kunnes pitoisuus on käytännössä olematon. Sitten vesi muistaa sen ja sinä parannut.

Ja ei, en ole trolli. Näin se oikeasti selitetään mutta homeopatiasivustoilla toki vähän nätimpiä sanoja käyttäen.

Vierailija
14/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon laimennusperiaatteen mutta sehän on täysin fysiikan lakien vastaista. Kuitenkin moni vannoo saaneensa homeopatiasta apua ja niitä lääkkeitä myydään joissain apteekeissakin. Ei kai apteekit myy kalliilla pelkkää vettä?! Haluaisin aidosti ymmärtää miten ne toimii, kertokaa joku homeopatiasta apua saanut/aiheeseen perehtynyt!

ap

Vierailija
15/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ollaan. Ei se toimi. Homeopatia on huuhaata.

Vierailija
16/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin veden muistin olen lukenut mutta kukaan ei kerro miten vedellä voi olla muisti. Netissä aiheesta tosi pintapuolisesti tietoa.

ap

Vierailija
17/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:35"]

[/quote]

Ei se toimi, joten kukaan ei voi vastata kysymykseesi. Sinun kannattaisi kysyä, miten homeopaattisia valmisteita myyvät puoskarit väittävät homeopatian toimivan.

Vierailija
18/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tipan bensaa ja heität sen Itämereen. Sen jälkeen voi ajaa autoa merivedellä. Näin toimii homeopatia.

Vierailija
19/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:44"]

Samoin veden muistin olen lukenut mutta kukaan ei kerro miten vedellä voi olla muisti. Netissä aiheesta tosi pintapuolisesti tietoa. ap

[/quote]

Ei vedellä ole mitään "muistia". Siksi et siitä löydä tietoa.

Vähän niin kuin et löydä tietoa siitä, mitä vesikanavia ja rakennuksia Marsin pinnalla tarkkaan ottaen on.

Vierailija
20/55 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisesti porukka siitä paranee ja siksi se onkin tooodella paha asia koska eihän lääkeyhtiöt silloin mitään siitä hyödy jos ihmiset paranee vaivoistaan. Eihän sellainen peli vetele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän