Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palkita ihana ahkera mies?

Vierailija
03.06.2015 |

Haluaisin nyt jotenkin erityisesti muistaa rakastani, joka viimeisen parin päivän aikana on sulattanut pakastimen, kuurannut jääkaapin, tehnyt aamupalaa, päivällistä, iltapalaa, pessyt pyykkiä, koonnut yhden huonekalun ja tiskannut. Minulla on suorastaan huono omatunto, kun en ole ehtinyt itse tehdä kotona paljon mitään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, olet saanut ihanan miehen.

Vierailija
2/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle vapaapäivä tehdä mitä huvittaa :) Olisi kiva kuulla mitä mies tykkää tehdä? Urheilla?Nyhjää kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko aivan ensimmäiseksi kiitosksen sanominen ja osoittaminen, miten kiitollinen olet.

Vierailija
4/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos multa kysytään niin vanha kunnon suihinotto toimii aina ;)

Vierailija
5/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies, tekee kaikki kotihommat nopeammin ja paremmin kuin minä itse. Ainoa mihin ei halua sekaantua on pyykin pesu. Myös astianpesukoneen tyhjennyksen on jättänyt minun vastuulleni, pienen painostuksen jälkeen. Selvästi tykkää touhuta kotona vastapainona vaativalle työlleen (suunnittelutyötä, jossa joutuu istumaan koko päivän tietokoneen ääressä tai puhumaan puhelimessa). Itse hoidan toki lapset joten aikatavalla fifty-fifty meillä on nämä arjen projektit. Palkitsen mieheni yleensä kunnon panolla josta silminnähden ja korvinkuullen tuntuu nauttivan todella paljon.

Vierailija
6/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole ihan normaalitoimintaa. Eihän nyt oman kodin hoitamisesta mitään extrapalkintoa tarvita. Mitä ihmettä hourit?

Vierailija
7/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmääkään saa mieheltä mitään vaikka teen ton kaiken.Ei vaan..itte oon sitä mieltä että noi kommentit on tyhmiä.Hyvää ruokaa,seksiä,vapaa hetki.

Vierailija
8/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen peliin

Vierailija
9/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:04"]No eikö tuo ole ihan normaalitoimintaa. Eihän nyt oman kodin hoitamisesta mitään extrapalkintoa tarvita. Mitä ihmettä hourit?
[/quote]

Normaalitoimintaa joo, mutta yleensä ollaan jaettu hommat. Sitä paitsi mies on tehnyt kaiken työpäivän jälkeen vapaaehtoisesti. Kiittänyt olen jo tuhannesti ja eilen tein hänelle pannaria. Ihana mies. Itse vain olen niin väsynyt ja laiska töiden jälkeen, etten mitenkään jaksa alkaa kuuraamaan koko kämppää. Teen yleensä jonkun pienemmän homman joka päivä ja viikonloppuisin sitten siivotaan yhdessä. Ap

Vierailija
10/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:00"]

[/quote]

Vanha kunnon perinteinen seksipalkinto. Ajatteles niitä miehiä, jotka saavat seksiä ihan sen vuoksi, että ovat komeita. Ei tarvitse kuurata jääkaappeja, pönttöjä, hoitaa lapsia ja hieroa naisen varpaita viikon ajan yhtä suikkaripalkintoa varten.

Vierailija
11/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:20"]

[/quote]

Vanha kunnon perinteinen seksipalkinto. Ajatteles niitä miehiä, jotka saavat seksiä ihan sen vuoksi, että ovat komeita. Ei tarvitse kuurata jääkaappeja, pönttöjä, hoitaa lapsia ja hieroa naisen varpaita viikon ajan yhtä suikkaripalkintoa varten.

[/quote]No kyllä minun suhteessa seksi toimii ihan hyvin, kiitos kysymästä, mutta ikinä en laita pahitteeksi jos suihin otetaan, vaikka ihan yllärinä.

Vierailija
12/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:25"]

[/quote]

[/quote]No kyllä minun suhteessa seksi toimii ihan hyvin, kiitos kysymästä, mutta ikinä en laita pahitteeksi jos suihin otetaan, vaikka ihan yllärinä.

[/quote] Jos suhde on seksuaalisesti täysin tyydyttävä jo valmiiksi, miksi mies kaipaisi sitä erikseen lisää palkintona kotitöistä?

Vierailija
13/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:25"]

[/quote]

[/quote] Jos suhde on seksuaalisesti täysin tyydyttävä jo valmiiksi, miksi mies kaipaisi sitä erikseen lisää palkintona kotitöistä?

[/quote]Jos minulta kysyt, niin vastaan että suihinottoja ei ole ikinä suhteessa liikaa :)

Vierailija
14/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko naapurin Leena saunakeveriksi?

Vierailija
15/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä jaksa ymmärtää näitä naisten seksipalkintoehdotuksia. Joka ketjussa sama juttu, kun kysytään miten miestä voisi ilahduttaa.

Palkitsette miehen hyvällä panolla? Siis toisin sanoen mies ei saa sellaisia tavallisesti, vaan ainaostaan huonompaa seksiä tai täysin kuivaa kautta? Haha!

Vierailija
16/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:36"]

En miehenä jaksa ymmärtää näitä naisten seksipalkintoehdotuksia. Joka ketjussa sama juttu, kun kysytään miten miestä voisi ilahduttaa.

Palkitsette miehen hyvällä panolla? Siis toisin sanoen mies ei saa sellaisia tavallisesti, vaan ainaostaan huonompaa seksiä tai täysin kuivaa kautta? Haha!

[/quote]Olen mies ja ehdotin suihinottoa, minusta se on hyvä palkinto. Mikä sen mukavampi ja rentouttavampi juttu, eipä tule äkkiseltään mieleen. Toki muutenkin voi sitä kumppania helliä ja palkita, mutta kyllä meikäläiselle toimii.

Vierailija
17/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
18/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:00"]

[/quote]

[/quote]
minä en saa ikinä edes pillua vaikka hoidan lapset,autot,asunnon ym.

Vierailija
19/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:04"]No eikö tuo ole ihan normaalitoimintaa. Eihän nyt oman kodin hoitamisesta mitään extrapalkintoa tarvita. Mitä ihmettä hourit?
[/quote]

Aivan. Vai onko hän 'auttanut"?

Vierailija
20/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:00"][/quote] minä en saa ikinä edes pillua vaikka hoidan lapset,autot,asunnon ym.

[/quote] Ilmoita naiselle, että ulkoistat tarpeesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän