Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palkita ihana ahkera mies?

Vierailija
03.06.2015 |

Haluaisin nyt jotenkin erityisesti muistaa rakastani, joka viimeisen parin päivän aikana on sulattanut pakastimen, kuurannut jääkaapin, tehnyt aamupalaa, päivällistä, iltapalaa, pessyt pyykkiä, koonnut yhden huonekalun ja tiskannut. Minulla on suorastaan huono omatunto, kun en ole ehtinyt itse tehdä kotona paljon mitään.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu jonnekin messuille? Tai vain kommentti "istu sinä vaan minä teen". Sauna-ilta ja jotain mielekästä juotavaa?

Mä oon sairaan kade sun miehestä! Mun mies on masentunut.

Vierailija
22/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:12"]

Lippu jonnekin messuille? Tai vain kommentti "istu sinä vaan minä teen". Sauna-ilta ja jotain mielekästä juotavaa? Mä oon sairaan kade sun miehestä! Mun mies on masentunut.

[/quote] Vapaalippua messuhalliin on jo ehdotettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:00"]

No, jos multa kysytään niin vanha kunnon suihinotto toimii aina ;)

[/quote]

Vanha kunnon perinteinen seksipalkinto. Ajatteles niitä miehiä, jotka saavat seksiä ihan sen vuoksi, että ovat komeita. Ei tarvitse kuurata jääkaappeja, pönttöjä, hoitaa lapsia ja hieroa naisen varpaita viikon ajan yhtä suikkaripalkintoa varten.

[/quote]No kyllä minun suhteessa seksi toimii ihan hyvin, kiitos kysymästä, mutta ikinä en laita pahitteeksi jos suihin otetaan, vaikka ihan yllärinä.

[/quote] Jos suhde on seksuaalisesti täysin tyydyttävä jo valmiiksi, miksi mies kaipaisi sitä erikseen lisää palkintona kotitöistä?

[/quote]

Mutta se voi olla laadullisesti vielä parempaa, jos toinen on kiitollinen jostain, mikä on vähentänyt hänen työtaakkaansa. Ja jos pakolliset kotityöt tulee aikaisemmin valmiiksi kun toisen ei tarvitse tehdä kaikkea yksin, jää enemmän yhteistä aikaa vaikka sitten sinne makuuhuoneen puolelle. Puhumattakaan siitä, että jos kotitöitä tekee yhdessä niin siinä voi jo samalla vähän viritellä tunnelmaa tehokkaammin kuin jos toinen on olohuoneen sohvalla ja toinen keittiössä. :)

Ja voihan sen miehen vaikka hieronnalla tai valmistamalla toisen lempiruokaa tms.

Vierailija
24/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä, valehtele, kieroile ja heivaa se mulkku. Ainiin ja ilmoita poliisille!!!!

Vierailija
25/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:25"]

[/quote]

Vanha kunnon perinteinen seksipalkinto. Ajatteles niitä miehiä, jotka saavat seksiä ihan sen vuoksi, että ovat komeita. Ei tarvitse kuurata jääkaappeja, pönttöjä, hoitaa lapsia ja hieroa naisen varpaita viikon ajan yhtä suikkaripalkintoa varten.

[/quote]No kyllä minun suhteessa seksi toimii ihan hyvin, kiitos kysymästä, mutta ikinä en laita pahitteeksi jos suihin otetaan, vaikka ihan yllärinä.

[/quote] Jos suhde on seksuaalisesti täysin tyydyttävä jo valmiiksi, miksi mies kaipaisi sitä erikseen lisää palkintona kotitöistä?

[/quote]

Mutta se voi olla laadullisesti vielä parempaa, jos toinen on kiitollinen jostain, mikä on vähentänyt hänen työtaakkaansa. Ja jos pakolliset kotityöt tulee aikaisemmin valmiiksi kun toisen ei tarvitse tehdä kaikkea yksin, jää enemmän yhteistä aikaa vaikka sitten sinne makuuhuoneen puolelle. Puhumattakaan siitä, että jos kotitöitä tekee yhdessä niin siinä voi jo samalla vähän viritellä tunnelmaa tehokkaammin kuin jos toinen on olohuoneen sohvalla ja toinen keittiössä. :)

Ja voihan sen miehen vaikka hieronnalla tai valmistamalla toisen lempiruokaa tms.

[/quote]

....unohtui se tärkein eli *palkita* tuosta vikasta lauseesta....

26/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:36"]

En miehenä jaksa ymmärtää näitä naisten seksipalkintoehdotuksia. Joka ketjussa sama juttu, kun kysytään miten miestä voisi ilahduttaa.

Palkitsette miehen hyvällä panolla? Siis toisin sanoen mies ei saa sellaisia tavallisesti, vaan ainaostaan huonompaa seksiä tai täysin kuivaa kautta? Haha!

[/quote]

Samaa mietin minäkin. Minusta olisi jopa ehkä jollakin tapaa loukkaavaa, että kumppani ehdottaisi palkintoseksiä, tai pahimmassa tapauksessa "palkitsisi" yllätyksellisesti.

Vierailija
27/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksi on aina hyvä palkinto, mutta minusta tuossa oli tavalliset tekemiset aviomiehelle yhdeksi päiväksi, eikä niistä kaivata mitään erityispalkintoa. Riittää että saa seksiä kerran kesälomalla ja toisen kerran joskus vuodenvaihteessa.

t.mies

Vierailija
28/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:04"]No eikö tuo ole ihan normaalitoimintaa. Eihän nyt oman kodin hoitamisesta mitään extrapalkintoa tarvita. Mitä ihmettä hourit? [/quote] Normaalitoimintaa joo, mutta yleensä ollaan jaettu hommat. Sitä paitsi mies on tehnyt kaiken työpäivän jälkeen vapaaehtoisesti. Kiittänyt olen jo tuhannesti ja eilen tein hänelle pannaria. Ihana mies. Itse vain olen niin väsynyt ja laiska töiden jälkeen, etten mitenkään jaksa alkaa kuuraamaan koko kämppää. Teen yleensä jonkun pienemmän homman joka päivä ja viikonloppuisin sitten siivotaan yhdessä. Ap

[/quote]

Jätä se sika! Se on käynyt vieraissa ja sillä on huono omatunto.

Vierailija
29/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tasasan ei käy Onnin lahjat.

Vierailija
30/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä jaksa ymmärtää näitä naisten seksipalkintoehdotuksia. Joka ketjussa sama juttu, kun kysytään miten miestä voisi ilahduttaa.

Palkitsette miehen hyvällä panolla? Siis toisin sanoen mies ei saa sellaisia tavallisesti, vaan ainaostaan huonompaa seksiä tai täysin kuivaa kautta? Haha!

[/quote]

Tervetuloa realimaailmaan.

Vierailija
31/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:00"][/quote] minä en saa ikinä edes pillua vaikka hoidan lapset,autot,asunnon ym.

[/quote] Ilmoita naiselle, että ulkoistat tarpeesi.

[/quote]

Siis joku muus hoitaa miehen tarpeet, eli nainen pistetään käymään vieraissa?

Vierailija
32/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]

No seksi on aina hyvä palkinto, mutta minusta tuossa oli tavalliset tekemiset aviomiehelle yhdeksi päiväksi, eikä niistä kaivata mitään erityispalkintoa. Riittää että saa seksiä kerran kesälomalla ja toisen kerran joskus vuodenvaihteessa.

t.mies

[/quote]

Samaa mieltä ensimmäisen lauseen kanssa, mutta täysin eri mieltä toisen kanssa.

t.nainen

Vierailija
33/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suhteessa mennään metsään aina, kun seksistä tulee kaupankäynnin väline.

Vierailija
34/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee yleensä nuo kaikki, eikä todellakaan tulisi edes mieleen odottaa mitään kehuja, jos erehtyisin itse välillä jotain noista hommista tekemään.

Vierailija
35/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:34"]

Minusta suhteessa mennään metsään aina, kun seksistä tulee kaupankäynnin väline.

[/quote]Voi herranjumala mikä väittely yhdestä suihinotosta on saatu ja tehty siitäkin joku aivan käsittämättömän monimutkainen ja kompleksi juttu.

Harmittaa, että menin edes ehdottamaan moista. Onhan se nyt aivan kamalaa, kun nainen ottaa suihin, kyllä se on hirveä juttu, kaupankäynnin väline, miehen alistamista ja pläää plöö plää. Jumalauta jos nainen päättää ottaa minulta suihin, ihan minkätakia hyvänsä, en todellakaan valita ja on meillä on oikein hyvä seksielämä ja muutenkin hyvä suhde, kiitos kysymästä.

On tämä ihme foorumi, kun tuollaisesta asiasta saadaan väännettyä jotain kamalaa.

Vierailija
36/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]

t.mies

[/quote]

Samaa mieltä ensimmäisen lauseen kanssa, mutta täysin eri mieltä toisen kanssa.

t.nainen

[/quote]

Teillä on ilmeisesti hieman lyhyempi parisuhden takana kuin meillä.

t.mies

Vierailija
37/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Seksi on aina kaupankäynnin väline.

Vierailija
38/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko se kaupankäyntiä jos toinen haluaa varmistaa sen, että toisen ei tarvitse kieltäytyä vain sen takia, että kotityöt on vielä kesken? On ikävää jos ensin mies haluaa, mutta nainen ei kotitöiltään vielä ehdi ja sitten kun kotityöt on valmiit ja nainen haluaisi, niin mies on jo hoitanut omat tarpeensa yksin ja nukahtanut. :(

Vierailija
39/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredslashK" time="03.06.2015 klo 22:21"]

[/quote]

Samaa mietin minäkin. Minusta olisi jopa ehkä jollakin tapaa loukkaavaa, että kumppani ehdottaisi palkintoseksiä, tai pahimmassa tapauksessa "palkitsisi" yllätyksellisesti.

[/quote]

Kyllä niin mielesi pahottaisiy jos joutisin harjoittamaan seksiä..... et taida olla mies?

Vierailija
40/40 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:04"]No eikö tuo ole ihan normaalitoimintaa. Eihän nyt oman kodin hoitamisesta mitään extrapalkintoa tarvita. Mitä ihmettä hourit? [/quote] Normaalitoimintaa joo, mutta yleensä ollaan jaettu hommat. Sitä paitsi mies on tehnyt kaiken työpäivän jälkeen vapaaehtoisesti. Kiittänyt olen jo tuhannesti ja eilen tein hänelle pannaria. Ihana mies. Itse vain olen niin väsynyt ja laiska töiden jälkeen, etten mitenkään jaksa alkaa kuuraamaan koko kämppää. Teen yleensä jonkun pienemmän homman joka päivä ja viikonloppuisin sitten siivotaan yhdessä. Ap

[/quote]

On lottovoitto saada itselleen tuollainen mies! :) Muutama kaverini on myös osunut miehesi kaltaiseen kultakimpaleeseen ja oma veljeni on myös tuollainen, mutta itse en taitaisi noin hyvälle miehelle edes kelvata.... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän