Muita joiden puoliso menee nukkumaan aikaisin joka ilta?
Ei siinä mitään, varsinkin arkena ymmärrän. Viikonloppuisinkin kuitenkin vietän puolet illasta yksin kun mies menee nukkumaan viimeistään siinä 10 aikaan.
Olisi joskus kiva katsoa edes joku elokuva loppuun mikä tulee TV:stä..
Muita?
Kommentit (46)
Niin mitä sitten? Koko elämä on opiskelua. Siihen ja täällä roikkumiseen menee aikaa niin ettet miehelle taida ehtiä pyllistellä.
No eihän klo 10 ole aikasta vaan ihan normaali aika mennä nukkumaan. Miksi ette voi katsoa sitä leffaa aikasemmin, että loppuu ennen klo 10?
Mikset voi katsoa elokuvaa loppuun yksin?
Kuinka myöhään menet nukkumaan, jos vietät puolet illasta yksin, kun toinen menee nukkumaan klo 10?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette kaikkina muina hereilläolotunteina?
Kummallakin on harrastuksensa ja esim. tänään mies oli sukuloimassa kun oma ystävä tuli kahville.
Loppuilta juteltiin siitä millainen päivä oli ja puuhailtiin omianne.
Illalla katsottiin hetken TV:tä ja mainoskatkolla mies tuumasi ”eiköhän katota huomenna loppuun”
Puolisoni menee yleensä myös viimeistään noin klo 22 nukkumaan. Minä teen vuorotyötä ja etenkin viikonloppuisin ei niin kiire olisi sängyn pohjalle. Tänäänkin äsken vasta iltavuorosta tulin ja toinen jo nukkumaan menossa. Hetken saa kyllä kissan kanssa nukkua kahdestaan sillä en heti osaa nukahtaa kuitenkaan ja elimistöni ei muutoinkaan vielä valmis yöhön.
Ei jaksaisi tuollaista yökukkujaa, jos ei edes klo 10 voi mennä nukkumaan.
En kyllä jaksaisi tuollaista. Meillä syödään vielä illallista tai illallisen jälkiruokaa kello 22.
Lapset ja nössöt menee nukkumaan klo 10. Seuraava vuorokausi otetaan vastaan hereillä ainakin aikuisten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksaisi tuollaista. Meillä syödään vielä illallista tai illallisen jälkiruokaa kello 22.
Ei kannata syödä noin myöhään ennen nukkumaan menoa. Parempi jättää vähän pitempi väli.
Joo. Tuo aina nukahtaa kesken jonkun leffan tai sarjan joskus 21 aikoihin ja ite olen hereillä noin klo. 1 asti
Mies menee joka ilta nukkumaan klo 21. Ja se on ihanaa, mun omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja nössöt menee nukkumaan klo 10. Seuraava vuorokausi otetaan vastaan hereillä ainakin aikuisten maailmassa.
Menen yleensä nukkumaan klo 10, mutta herään myös klo 6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata syödä noin myöhään ennen nukkumaan menoa. Parempi jättää vähän pitempi väli.
Me tykätään syödä myöhään. Yleensä syömme myös lounaan noin kello 14-15 aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksaisi tuollaista yökukkujaa, jos ei edes klo 10 voi mennä nukkumaan.
Yökukkujaa?? Klo 10 on alkuilta. Normaalit aikuiset menevät klo 23:30-01:30 nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen yleensä nukkumaan klo 10, mutta herään myös klo 6.
Odotas kun täytät 50 vuotta, niin enää ei tartte kuin 5-6h unta.
Mun älykelloni ilmoittelee mulle, että minun pitäisi mennä aikaisemmin nukkumaan niin siten nukkuisin paremmin. Ja mun nukkumaan meno on 00.00 aikoihin. Olisihan se terveellisempää mennä aikaisemmin nukkumaan.
Mä menen arkisin nukkumaan klo 21, ja siihen on toisen sopeuduttava. Mä en pärjää millään kuuden tunnin yöunilla. Haluan olla töissä suht virkeänä haukottelematta. Viikonloppuisin valvon kahteentoista asti.
Mitä teette kaikkina muina hereilläolotunteina?