Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Devious maids

Vierailija
03.06.2015 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen. Onko muut av-mammat katsoneet tätä huippusarjaa? Kolmas kausi alkoi amerikoissa tällä viikolla, syksyllä taisi tulla liv-kanavalta suomessa eka kausi. Suosittelen tutustumaan, on todella hauskaa katsottavaa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:17"]Tuli toisesta ketjusta mieleen. Onko muut av-mammat katsoneet tätä huippusarjaa? Kolmas kausi alkoi amerikoissa tällä viikolla, syksyllä taisi tulla liv-kanavalta suomessa eka kausi. Suosittelen tutustumaan, on todella hauskaa katsottavaa. 
[/quote]just poika mietti milloinhan 2.kausi alkaa täällä. Meidän molempien mieleen

Vierailija
2/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä! Latasin kummatkin kaudet ja katsoin putkeen kun en jaksanut odottaa että milloin näytetään Suomessa. Täydelliset naiset on mun ikuinen suosikki, joten oli korkeat odotukset Devious maidsia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ladannut kakkoskauden kun ei tosiaan tiedä yhtään milloin tulee täällä tv:stä, vai tuleeko edes. Löysin sarjan puolivahingossa ja jäin heti koukkuun :D Kakkoskausi ei ollut ihan niin hyvä kuin ensimmäinen, mutta ei lainkaan huono. Katsellaan miten hommat jatkuu kolmannessa.

ap

Vierailija
4/6 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ootte ladannu kakkoskauden?

Vierailija
5/6 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ladannu kaikki kaudet joko pirateproxystä tai kickass torrentista :)

Vierailija
6/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tietäis, miksi tästä sarjasta ei tule enää 5 kautta, kun sarja kuitenkin loppuu sellaiseen kohtaan, että se pitäisi selvittää ja tämähän jää ärsyttämään, kun entiedä mitä marisolille kävi. Nyt kun olen lukenut, että 5 kautta ei tehdä niin aloin tosiaan miettimään miksi ei, olisiko teillä jotain tietoa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi