Antaisitko Jason Momoan parkkeerata asuntoautonsa pihallesi?
https://www.is.fi/viihde/art-2000008574891.html
Siinä hän nyt kuitenkin asuu ressukka.
Kommentit (38)
Parkkeeraispa Jason myös rekkansa mun sisäpihalle
Kuulkaas...hän on jo parkkeerannut rekkansa mun sisäpuolelle. Täällä Päijät-Hämeessä. Eli unohtakaa hänet te muut ihan suosiolla. t Wetlookleggingsmammuli
Antaisin, antaisin, mitä vaan Momoalle! <3
Joku naapureista soittaisi varmaan Parkki-paten sakottamaan, kun tuossa pihalla on ainoastaan huoltoajo sallittu. Vieraspaikat ei ole pihassa ja sielläkin saa pysäköidä vain 6h.
nyt mammojen toiveet toteutui,koskahan joku suomi mamma on lähettänyt jotain twitter viestiä.jään seuraamaan tilannetta....
Kunnon man boobsit, lol mikä rappiofättis. xD
Ajaa just kehä kolmosta länteen mun luokse. Varma tieto.
Luulin, että tämä oli höpöaloitus, mutta jutussa kerrotaankin, että Momoa asuu ystävänsä pihalla asuntoautossa.
En muuten ymmärrä mammojen Momoa-intoilua. Joku köriläs, jota ei ole ulkonäöllä siunattu.
Miten se on noin ... rapistunut?
No ei se mitään, voitaisiin kuntoilla yhdessä.
Jos täällä ikinä naiset keskustelevat vielä siitä, että miehellä ei ole ulkonäköpaineita, eikä ulkonäköasiat ole kovin ratkaisevassa roolissa pariutumisen suhteen, niin kannattanee aina palata näihin Jason Momoa ketjuihin...
Tuskin antaisin, näyttää igan laitapuolenkulkijalta. Vissiin jotkut on eri mieltä? Paljon laittoa vaatis kyllä...
Jos tekee lumityöt, kantaa takkapuut ja leikkaa kesällä nurmikon, siitä vaan. Kunhan ei oleta että talon puolesta tulee ruoka, vessa ja suihku. Kai ne sentään on siellä asuntoautossa?
Mielelläni voisin, harmi vain kun asun kerrostalossa ja en omista edes autopaikkaa ja vieraspaikat on rajoitettu tietttyyn tuntimäärään
Oih, mielellään saisi tulla asumaan tänne yksiööni niin ei tarvitsisi asuntovaunussa nukkua. Mutta en tiedä miten mahtuisi sänkyyni, sen verran suurelta näyttää...huhhuh.