Antaisitko Jason Momoan parkkeerata asuntoautonsa pihallesi?
https://www.is.fi/viihde/art-2000008574891.html
Siinä hän nyt kuitenkin asuu ressukka.
Kommentit (38)
Jos kolaisi lumet ja siirtäisi mökkinsä aamukuudelta, kun lähden töihin, mikä jottei.
Joo. Mun ukko on saman pituinen ja -painoinen, voisin myydä lippuja naapurustossa johonkin painimatsiin.
Tervetuloa vaan meidän pihalle. Toivottavasti ilmottaisi vähän etukäteen niin ehdin järjestää aviomiehen pariksi päiväksi muualle niin ei häiritse Jasonin vierailua.
En vieläkään ole googlettanut, kuka hän on, enkä viitsi avata linkkiä, mutta olen joka tapauksessa 99 % varma, että en antaisi. Jotta antaisin jonkun parkkeerata pihallemme, hänellä pitäisi olla siihen joku erittäin hyvä syy, joka liittyisi jotenkin luonnonsuojeluun, eläimiin tai muuhun vastaavaan.
Tai hän olisi valmis maksamaan siitä nelinumeroisen summan/yö eikä aiheuttaisi mitään harmia.
Ei ole oikein imarteleva kuva. Tapaileekohan hän nykyään Bridget Fondaa?
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ole googlettanut, kuka hän on, enkä viitsi avata linkkiä, mutta olen joka tapauksessa 99 % varma, että en antaisi. Jotta antaisin jonkun parkkeerata pihallemme, hänellä pitäisi olla siihen joku erittäin hyvä syy, joka liittyisi jotenkin luonnonsuojeluun, eläimiin tai muuhun vastaavaan.
Tai hän olisi valmis maksamaan siitä nelinumeroisen summan/yö eikä aiheuttaisi mitään harmia.
Vaikutat kuivalta tyypiltä.
Ihan mielelläni saisi parkkeerata. Mielummin hän kuin jotkut s@@#@^@^ rom@^!kerjäläiset tai muu p@$%@porukka.
ei kyllä vetoa tämä orhi yhtään, vaan eipä momoa siitä varmaan lannistu
tyyppi näyttää jo valmiiksi siltä, että haisee, niin asuntovaunuolosuhteet hieman ahtaine pesumahdollisuuksineen ei varmaan niin haittaa
Elähtänyt ja miestissit omaava keski-ikäinen.
Tuossahan se pihassa töröttää, Momoan pikku jalaspirtti.
Mieheni kanssa shakkia pelaavat ja keskustelevat siitä miten naisia on niin vaikea ymmärtää. Momoan vilkuiluista päätellen minua hän kuitenkin hieman ymmärtää.
Mä olen aina pitänyt tuota ukkoa epäsiistin ja haisevan näköisenä. Varmaan johtuu siitä, että on iso ja karvainen. Eli ei saisi lupaa tulla mun pihaan. Söisi kuitenkin mun jääkaapin tyhjäksi ja jättäisi p*skavanat pönttöön.
Se näyttää jo siltä, että olisi hyvä mätsi jonkun Suomi-Pirkon kanssa. Ei tarttis Momoan liikaa pingottaa ja vetää vatsaa sisään muhkun, wet-leggingseihin pukeutuneen muikkelin rinnalla. Älä ressaa Jason, kaikille meille on tullut koronakiloja!
Taitaa ollakin niin, että Lisa jätti tuon kun ihastui nuorempaan.
Tottakai. Menenkin heti sytyttämään ulkovalot, että Jason Momoa näkee parkkeerata asuntoautonsa pihamaalleni.
Itsellä laski Momoan pisteet,kun katselin huhuja (tuubista)miten Amber olisi saattanut olla yhtenä syynä eroon..
En tiedä miten tosia ne ovat,mutta osa kyllä vakuuttavia
Tottakai.Vierailisin siellä tiuhaan tahtiin.
Meidän talon parkkipaikalla ei ole vieraspaikkoja eli taitaisi tulla sakot.