Leonoora pearka peri isänsä ulkonäön:(
Prinsessa Leonoora, Ruotsin Madeleinen tytär on tullut valitettavasti isäänsä...Mitä mieltä?
Kommentit (30)
Ihan kuin äitinsä pienenä! Huulet vaan on isältä!
http://www.newmyroyals.com/2014/11/princess-madeleine-and-leonore-happy.html
Ihan samanväriset silmät kuin äitillänsä.
Ap parka menetti kirjoitustaitonsa. :(
Soma mukelohan tuo on. Mikä huippumalli sitä pitäisi parivuotiaana olla, ettei täällä joku keksisi pilkata ulkonäköä? Ap on tavattoman ruma ihminen sisältä, ja sitä onkin vaikeampi peittää kuin mahdollisia pikkuvirheitä ulkonäössä...
Rumista lapsista tulee kaikista kauneimpia isona. Itse olin kaunis lapsi...
Todella kaunis tyttönen.
Btw. Millainen ihminen arvostelee pikkulapsen ulkonäköä? Vastenmielistä, ala-arvoista.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:50"]
Eikö se oo niin, että lapset myös pikkulapsiaikanaan muistuttavat yleensä enemmän isäänsä kuin äitiänsä ihan evoluution takia. Isyydestä kun ei ole ennen ollut mitään todisteita, niin lapsen piti näyttää isältä, jotta isän suku hyväksyisi hänet. Myöhemmin lapsi sitten alkaa muistuttaa kumpaa tahansa. Muistaakseni jossain luki näin. Todella suloinen lapsi kuitenkin :)
[/quote]
Miten tuon voisi selittää geneettisesti? Aika utopistinen ajatus.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:34"]Samalla sivulla näkyy paljon kuvia kouluikäisistä pikkutytöistä, ehkä kaksoset(?). Keitä he on?
[/quote]
Espanjan kruununprinsessa Leonor ja pikkusiskonsa Sofia.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:50"]
Eikö se oo niin, että lapset myös pikkulapsiaikanaan muistuttavat yleensä enemmän isäänsä kuin äitiänsä ihan evoluution takia. Isyydestä kun ei ole ennen ollut mitään todisteita, niin lapsen piti näyttää isältä, jotta isän suku hyväksyisi hänet. Myöhemmin lapsi sitten alkaa muistuttaa kumpaa tahansa. Muistaakseni jossain luki näin. Todella suloinen lapsi kuitenkin :)
[/quote]
Miten tuon voisi selittää geneettisesti? Aika utopistinen ajatus.
[/quote]Ei mitenkään utopistinen ajatus. Olen minäkin törmännyt tuohon -miksi sitä sanoisi- ajatukseen, väittämään, epäilyyn.. ja ihan järkeenkäyvähän se on.
Nuo Espanjan prinsessat ovat kyllä todella ihastuttavia, vanhempi jo niin eleganttikin. Varmasti heistä tulee todellisia kaunottaria.