raskaana?
Hei! Mulla on kierto yleensä 25-28pv. Viime kierto oli 30pv varmaan siksi että otin sen aikana jälkiehkäisypillerin. Viime menkat siis alkoivat 17.5. ja olin suojaamattomassa yhdynnässä 31.5. Miten suuri mahdollisuus olisi raskautua?
Kommentit (4)
Odotin kyllä asiallista vastausta. Ja mies pyysi silloin sen ottamaan. Ei seurustella siis. Ja tämä toinen oli kännijuttu toisen miehen kanssa joka ei laittanut kortsua. Miks aina muka pitäisi olla naisen vastuulla.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:51"]Odotin kyllä asiallista vastausta. Ja mies pyysi silloin sen ottamaan. Ei seurustella siis. Ja tämä toinen oli kännijuttu toisen miehen kanssa joka ei laittanut kortsua. Miks aina muka pitäisi olla naisen vastuulla.
[/quote]
Pitäis olla molempien vastuulla. Mies ottaa vastuun laittamalla kortsun. Nainen ottaa vastuun huolehtimalla, että mies todella laittaa sen kortsun.
No tuskin olen raskaana kun en ole ikinä ollutkaan helposti. Mutta jos olen niin vauva on erittäin tervetullut ja rakastettu :)
Otit jälkiehkäisyn ja olit seuraavassa kierrossa jälleen suojaamattomassa yhdynnässä? Pitäiskö sun laittaa ne jalat ristiin, kun ei tuo järki tunnu paljon päätä pakottavan?