Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta luottokorttia sinulla on?

Vierailija
29.01.2022 |

Entä niiden yhteenlaskettu luottoraja?
Minulla 3 ja 7000 euroa

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi. Laskin juuri sen luottorajaa, kun puoliso maksoi sen pois. Haluaisin että pankki- ja luottokortti olisi erillisiä kortteja.

Miksi et sitten ota erillisiä Debit- ja Credit-kortteja?

Vierailija
22/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi. Laskin juuri sen luottorajaa, kun puoliso maksoi sen pois. Haluaisin että pankki- ja luottokortti olisi erillisiä kortteja.

Pankissa väitettiin ettei saa erillään. Mulla siis pankki ja Visa samassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kortti, luottoa 7100€

Vierailija
24/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa.

Vierailija
25/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa, raja 4000 €. Haluan kuolettaa koko kortin pois.

Vierailija
26/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Nordeassa saa. Tiedän tämän varmasti, koska puolisollani on nämä kortit erikseen.

Vierailija
27/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, 5k€. Käytän vain jos haluan niitä takuita, olisinko viimeksi ostanut sillä kännykän reilu pari vuotta sitten. Maksan toki heti pois.

Lisäksi toki firman kortti työmatkakuluihin jos niitä nyt joskus vielä tulee, en tiedä onko siinä mitään erityisempää rajaa, ei ainakaan ole tullut vastaan😅

Vierailija
28/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 2000,käytän vain matkoilla.

Vierailija
29/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Nordeassa saa. Tiedän tämän varmasti, koska puolisollani on nämä kortit erikseen.

Olen Osuuspankissa.

Vierailija
30/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

he kokoavat nuoret miehet yhteen, he kokoavat nuoret miehet yhteen, nuoret miehet viedään pois ja nuoret miehet teurastetaan. Rippikoulun pitkälti vertaisoppimiseen pastoraalinen hoito. Hän lähetti urhoolliset miehet ja tappoi heidät.

Heti kun aurinko paistaa maankuoreen, hänellä on valta tuhota se. Tulta on vaikea niellä, mutta sinun on parempi syödä se. Se on seitsemänsataa seitsemänkymmentäviisi, ja sinä saat täyden palkinnon.

Oppilaat oppivat tekemään samoin. Herran ehtoollisen seitsemän päivän opetuksen keskellä ei ole vettä, ja elävien elämä on suuri.

Koulutus ja koulutus ovat hyvä tapa valmistaa tietä nuorille uskoville menneisyydessä ja välttää heitä niin kristityille kuin uskoville, miehille ja naisille. Tuloksena on toisenlainen ihminen, joka ei halua altistua elementeille.

Uskollisia miehiä sitoo oikeuden ja vanhurskauden laki. Vuoden 2015 aikana kirkon jäähalliin liittyi miljoona uutta jäsentä.

Vierailija
31/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oma ja yksi firman

Vierailija
32/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi. Toisen luottoraja taitaa olla 600 euroa ja toisen kanssa 600 euroa. En uskalla pitää korkeaa rajaa kun matkaillessa on joskus kopioitu luottokortti ja yritetty väärinkäyttää sitä. Yleensäkään en juuri tee ostoksia luotolle, paitsi no ehkä lentovarauksia ja sellaista.

Vierailija
33/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän luottokorttia vain maksuaikakorttina joten luottorajalla ei ole merkitystä kun kortti maksetaan nollille joka kuukausi.

Luottorajan suuruudella on siinä mielessä merkitystä, että se lasketaan luotoksi, jos haet lainaa.

Vierailija
34/39 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, jota käytän hyvin harvoin. Olisinko käyttänyt luottokorttia 15 vuoden aikana arvioilta noin 5 kertaa.

35/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0, ostan vain rahalla, mutta sitä on niin paljon, että voin ostaa mitä ikinä haluan

Ilmeisesti et matkustele ?

Rahalla minäkin maksan, mutta joskus kannattaa maksaa luottopuolella, esim matkat ja nettiostokset on käytännössä luottokortilla maksettava

Matkoilla on oltava luottokortti esim hotelliin kirjautuessa, eikä tarvitse sählätä valuutanvaihdon kanssa muutenkan

36/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kortti, luottoa 7100€

Siis luottorajako ?

Vierailija
37/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, kaikki käteisellä!

Vierailija
38/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi, luottoraja 3000.

Vierailija
39/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Olen työeläkkeellä ja yksinään ei ole ns tapissa. Eläkkeet tulevat neljästä purosta. Pääeläke n 2250e brutto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan