Kuinka monta luottokorttia sinulla on?
Entä niiden yhteenlaskettu luottoraja?
Minulla 3 ja 7000 euroa
Kommentit (39)
Vain yksi, emännän kortti. Iteltäni on luottotiedot menneet. Kahdesti.
Mulla on vaan yks oma luottokortti, siinä raja 3000€. Kaks muuta on rinnakkaiskortteja, luottorajat 3000€ ja 5000€.
Tuota omaa korttia en käytä. Otin sen vaan sen takia, ettei pankin palvelumaksut nousis.
Yksi, 3000
Pitäisi maksaa luotto pois. Vähän ryöpsähtänyt kun oon ostellut kaikenlaista kaunista ja ihanaa ilahduttaakseni itseäni
Ei yhtään tällä hetkellä. En osta luotolla mitään. Tai no auto on osamaksulla mutta luottokortteja en enää halua.
Kaksi, luottoraja yhteensä noin kymppitonni plus Amex jossa ei luottorajaa mutta se on maksuaikakortti.
Toisella luottokortilla on tällä hetkellä reilu tonni kun piti äskettäin uusia astianpesukone ja ostaa lennot kesäksi. Toinen luottokortti pitäisi muistaa peruuttaa.
Käytän luottokorttia vain maksuaikakorttina joten luottorajalla ei ole merkitystä kun kortti maksetaan nollille joka kuukausi.
Kolme korttia, tonni, neljä tonnia ja kolme tonnia käyttörajat. En käytä kuin yhtä korttia ja maksimissaan joskus tonni velkaa.
0, ostan vain rahalla, mutta sitä on niin paljon, että voin ostaa mitä ikinä haluan
Yksi. Laskin juuri sen luottorajaa, kun puoliso maksoi sen pois. Haluaisin että pankki- ja luottokortti olisi erillisiä kortteja.
Kaksi, Nordean Mastercard ja S-Pankin Visa. Luottorajat jotain 4000 tai 5000e per kortti.
2 korttia, yhteensä niillä 6000€ luottoraja. Penniäkään ei tällä hetkellä ole luottoa käytettynä. Eikä muutakaan lainaa
1 kortti ja tonnin rajalla. En sitä pääosin käytä ja lähinnä yllättävissä tilanteissa.
Yksi, mutta en käytä sitä ellei ole oikeasti hirveä hätä.