Miksi naiset vittuilee?
Mitä naiset oikein saa jatkuvasta toisten mollaamisesta, ilkeästä piikittelystä, toisten tekemisten ja asioiden aliarvioimisesta ja lyttäämisestä ja ylipäätään jatkuvasta vittuilusta hienovaraisesti ja hymyssä suin. Ja tällainen nälviminen kohdistuu sekä miehiin, että toisiin naisiin. Tunnen erittäinkin monta naista ikäryhmästä 30-40 vuotta, jotka jatkuvasti syyllistyvät tähän. Eivätkö he ymmärrä miten ruman ja vastenmielisen kuvan he antavat itsestään? Vai eikö tuollaisesta pääse irti? Avatkaa naiset vähän sielunmaisemaanne ymmärtämättömälle miehelle!
Kommentit (15)
Ihan yhtä lailla miehetkin vittuilevat, ei se ole ainoastaan naisten yksinoikeus :)
Mut kasvatettiin sellaiseksi. Tuli perintönä :D onneksi ymmärsin asian ja yritän lopettaa. Tarkoituksella en edes kaikille vittuile, ja saatan kuulostaa joskus ilkeältä vaikka sitä en tarkoittaisikaan. Kai se on jollain tapaa myös puolustusmekanismi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:13"]Mut kasvatettiin sellaiseksi. Tuli perintönä :D onneksi ymmärsin asian ja yritän lopettaa. Tarkoituksella en edes kaikille vittuile, ja saatan kuulostaa joskus ilkeältä vaikka sitä en tarkoittaisikaan. Kai se on jollain tapaa myös puolustusmekanismi.
[/quote]
Olet siis itse tajunnut tilanteen? ap
Minä olin täysin valmistautumaton tyttöjen ja naisten maailmaan koska olin veljessarjan ainoa tyttö syrjäkylältä. Kouluun mennessä en kertakaikkiaan hallinnut tyttöjen kommunikaatiotapaa ja olin jatkuvasti hämmentynyt minkälaisia reaktioita sinällään aivan normaalit kysymykset ja jutunaiheet aiheuttivat. Bestistä ei löytynyt koko kouluaikana.
Jos joku ärsyttää tai vituttaa niin eikö ole parempi pitäytyä kokonaan kommunikoimasta kyseisen henkilön kanssa välttämättömiä juttuja enempää? On todella inhottavaa torjua turhan nälvijöitä kimpustaan.
Vieläkin koen miesten kanssa kommunikoinnin helpommaksi ja onneksi sain poikia. Siitä huolimatta tuohon naiskommunikaatioon ja passiivisagressiivisuuteen saan jatkuvasti törmätä kerhoissa ja myöskään bestisäitiä ei ole löytynyt.
se on varmaan kuule ihan ihmisestä kiinni, eikä niinkään sukupuolesta
Mulle vittuilee enemmän miehet kuin naiset tn24
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:32"]Minä olin täysin valmistautumaton tyttöjen ja naisten maailmaan koska olin veljessarjan ainoa tyttö syrjäkylältä. Kouluun mennessä en kertakaikkiaan hallinnut tyttöjen kommunikaatiotapaa ja olin jatkuvasti hämmentynyt minkälaisia reaktioita sinällään aivan normaalit kysymykset ja jutunaiheet aiheuttivat. Bestistä ei löytynyt koko kouluaikana.
Jos joku ärsyttää tai vituttaa niin eikö ole parempi pitäytyä kokonaan kommunikoimasta kyseisen henkilön kanssa välttämättömiä juttuja enempää? On todella inhottavaa torjua turhan nälvijöitä kimpustaan.
Vieläkin koen miesten kanssa kommunikoinnin helpommaksi ja onneksi sain poikia. Siitä huolimatta tuohon naiskommunikaatioon ja passiivisagressiivisuuteen saan jatkuvasti törmätä kerhoissa ja myöskään bestisäitiä ei ole löytynyt.
[/quote]
Minä tutustuin siihen vasta opiskeluaikana kun aloitin seurustelun vakavammin. Järkytti seurata niitä tilanteita, joissa tyttöystävä ja sen kaverit vietti iltaa vittuillen toisilleen ja ivaten toisiaan ja toistensa miehiä ja yhteisiä tuttuja, jotka ei ollut paikalla. Kaikki sanat saivat kaksoismerkityksiä, joita alleviivattiin merkitsevillä hymyillä ja ilmeillä: "X:n maku on niin KLASSINEN" (tätimäinen eikä meikkaa), "Y:n mies on niin VILPITÖN ja AITO" (tyhmä juntti) jne jne. Kun ihmettelin miten tyttöystäväni ja kaverinsa jaksavat tuollaista ilkeilyä tunnista toiseen, hän sanoi, että sehän on tosi sosiaalista ja voimauttavaa. Sitten taas jaksaa arkea kun saa vähän vaihtaa ajatuksia. Tunnen monia naisia, jotka pitävät tuollaista vain positiivisena asiana ja odoituksena siitä, että ollaan sosiaalisesti taitavia! Erittäin vastenmielistä, sanoisin minä! Ja nimenomaan tunnusomaista oman sukupolven naisille. En ole kuullut vanhempien naisten puhuvan koskaan noin. ap
Ooko kattonu niitä millon minkäkin kylän täydellisiä naisia..antaa aika hyvän kuvan siitä millasia naiset oikeesti on..Miehet kettuilee ja vittuilee sillai hyvällä toisilleen mutta naisten sanailussa usein on leikki kaukana.Kai meidät on eritavalla rakennettu.En voi muuta sanoa oman sukupuoleni edustajista kun että kyllä osataan heittäytyä niin karmeiksi marttyyreiksi ja ollaan otettu joku erivapaus pilkata miehiämme ja toisia naisia että onhan tää vähän kauheeta..jo pienet lapsetkin tekee sitä ja kyllä se malli on kotoa opittu että aina voi nälviä toista ja puhua pahaa...otettas kaikki vähä mummuista mallia ja hyvää tahtoa niin maailma ois parempi piakka.
Koska naisilla on epävakaa persoonallisuushäiriö.
Turkulaisilla opiskelukavereillani on vittuilu kehitetty huippuunsa. Muiden kavereiden kanssa en ole vastaavaa huomannut.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:42"]Turkulaisilla opiskelukavereillani on vittuilu kehitetty huippuunsa. Muiden kavereiden kanssa en ole vastaavaa huomannut.
[/quote]
Voitko antaa vähän esimerkkejä? Kiinnistaisi kuulla! ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:42"]
Turkulaisilla opiskelukavereillani on vittuilu kehitetty huippuunsa. Muiden kavereiden kanssa en ole vastaavaa huomannut.
[/quote]
Varsinais-Suomalaisuuteen kuuluu keskinäinen "vittuilu" - Muualla asuvat ja muualta tulleet saattavat ymmärtää hyväntahtoisen keskinäisen herjanheiton jonain ihan muuna ja vetävät palkokasveja hajustimiin.
Esimerkkinä... Kaveriporukalla alkaa ikää olemaan jo sen verran että harvemmalla enää kuontalo tallella, niin jos joku alkaa puhumaan parturiin menosta, voi todeta että "Ei sun vielä tarvitse kun tuolla päälaellahan on vaikka kuinka tilaa kasvaa..."
Sen verran tietenkin täytyy kaveria tuntea, ettei mene tölväisemään sellaiselle, jolle ko. ominaisuus on arka aihe.
Minä olen saanut miehenä jo tarpeekseni. Olen sen yrittänyt minkä osaan ja pystyn vaan se ei riitä enkä tiedä mikä naiselle riittäisi. Että olkoon naiset keskenään. Mulle riitti.
Äläs kuule poju yleistä