Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää naapuria ajamaan voikukkapeltonsa?

Vierailija
03.06.2015 |

Meillä on uusi nurtsi ja jos nuo voikukat saavat kukkia ja siementää, meilläkin on kohta voikukkapelto. Miten sanoisin nätisti että toivoisin että ne voikukat ajettaisiin nurin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi! Asia vaan on niin, että jos haluat asua paikassa, jossa ylipäätään on naapureita, joudut sietämään naapurin voikukansiemeniä, romuja, orapihlaja-aitoja, rumia keinunkatoksia jne jne.

Voikukat kasvavat pihallasi joka tapauksessa.

Vierailija
22/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on huolet. Ei voi muuta sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää, mutta mä en jaksa, mutta sä voit ap ajaa tuon nurtsin, jos niin häiritsee.

Vierailija
24/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko minä pyytää naapuriltani että hän istuttaa tontilleni rahapuun?

Vierailija
25/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit. Tosin se on sama kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan, vaikka naapuri suostuisikin. Itse taas rakastan kaikenlaisia luonnonkukkia, varsinkin kun alkavat olemaan aina vain harvemmassa.

Vierailija
26/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikukat, nuo ihanat pikku auringot!

Vierailija
27/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voikukat siihen sunkin nurmikkoon tulee vaikka ei ois voikukkia kilometrien säteellä..kato taa luonto tooimii ihan itte ilman meitä ihmisiäkin.

"Hei viittikkö ajaa noi voikukkas pois ettei meidän nurmikko mee pilalle?"Trvemenoo naapurisopu...

Vierailija
28/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pyytää. Voikukka on mielestäni kaunein kukka, sekä kukkivana että lakastuneena. En todellakaan leikkaisi ensimmäistäkään voikukkaa naapurin pyynnöstä. Sori vaan.

Vierailija
29/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kukka!

Kuulehan, älä pyydä!

Vierailija
30/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta ei kannata. Sen sijaan kannattaa pyytää naapuria ulos tekemään kukkaseppeleitä kanssasi.

Vierailija
31/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa naapurisi kasvattaa voikukkaa salaatiksi. 

Vierailija
32/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pyytää. Mutta se ei tarkoita sitä että naapurilla on velvollisuus suostua. Tottakai voit aloittaa täysimittaisen naapurisodan tästä aiheesta kunhan muistat että naapurillasi on sitten poliisi ja oikeus puolellaan. Se on hänen ikioma pihansa eikä voikukkien kasvatus ole laitonta. 

Vierailija
33/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään voikukista. Ne on niin Suomen kesää! 

Vierailija
34/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:29"]

Mun mielestä voikukka on kaunis ja se kukkii vain lyhyen ajan. Nyt mulla on ihan just laitettu uusi nurmikko ja vielä ei ole voikukkia. Kaikki saa tulla, mitä on tullakseen. Tervetuloa meille. Siitä saa myös erinomaista salaattia.

Silloin aikoinaan, kun voikukka oli kaikkien "vihollinen" sitä yritettiin hävittää kaivamalla juuria pois. Ei toiminut. Jos sinne maahan jäi pienikin pala juurta, niin seuraavana kesänä siinä oli voikukka. Opin sen, että taistelu voikukkia vastaan on turhaa touhua. Se taistelu on jo etukäteen hävitty.

[/quote]

Samaa mieltä. En ymmärrä voikukkavihaa. Ne ovat niin kauniita! Jos mulla olisi nurmikko niin sanoisin vaan tervetuloa kaikille ihanille voikukille!

Vierailija
35/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole mun naapuri eikä meillä onneksi ole naapuria lähellä.tiedätkö että sun kaltaiset tyypit on rasittavia.taidat olla aika vaikea persoona..pidä suusi supussa,niin saatat pystyä pitämään asialliset välit tähän voikukka-naapuriin ja samalla voisit hankkia jotain ihan oikeaa murehdittavaa mielesi päälle.

Vierailija
36/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri tytölleni ihanan voikukkaseppeleen. Tulee lapsuus mieleen, kun oma  rakas äitini teki minulle samanlaisen:)

Vierailija
37/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:40"]

Meillä on uusi nurtsi ja jos nuo voikukat saavat kukkia ja siementää, meilläkin on kohta voikukkapelto. Miten sanoisin nätisti että toivoisin että ne voikukat ajettaisiin nurin?

[/quote]

Ja sä oikeesti luulet, että ne lentää vain ja ainoastaan teidän naapurin ton tilta ???

Voii ei, mua oikeesti naurattaa miten tyhmiä eukkoja täällä on.

Vierailija
38/38 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tuoksuhäiriöiset voivat vaatia kukkien raivaamistakin...