Peukuta, jos vihaat sanaa mauto
Toi on mun triggerword. Nään oikeesti punasta kun joku päästelee tollasia wt-oksetuksia kuin mauto. Ei helvetti, tekis mieli vaatia sakkorangaistusta sitä käyttäville.
Tuli mieleen ketjusta "miten oisit hoitanut mauto-tilanteen?". Ja mä oisin varmaan kiidättänyt pakkosterilisaatioon jokaisen niistä ihmishirviöistä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:26"]
kuka kertoisi mitä se tarkoittaa?
[/quote]
Mopoauto.
Mautot ovat mauttomia. Että siinä mielessä aivan täsmälleen hyvä sana.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:19"]
Toi on mun triggerword. Nään oikeesti punasta kun joku päästelee tollasia wt-oksetuksia kuin mauto. Ei helvetti, tekis mieli vaatia sakkorangaistusta sitä käyttäville.
Tuli mieleen ketjusta "miten oisit hoitanut mauto-tilanteen?". Ja mä oisin varmaan kiidättänyt pakkosterilisaatioon jokaisen niistä ihmishirviöistä.
[/quote]
Vituttaa kyllä se otsikon sana mauto-tilanne. Ei saatana.
Vihaan tuota sanaa ja mopoautoilijoita.
Tekisi mieli parkkipaikalla jyrätä joka ikinen ämpärimimuovista tehty rotisko.
Kuulin (tai siis luin täältä av:lta) tuon sanan tänään ekan kerran. Ja juu, täytyy sanoa, että ärsyttävä sana on.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:02"]
Jos tekisitte töitä yläkoulu/lukioikäisten kanssa, niin ei paljon kiusaisi joku mauto-sana.
[/quote]
No nämä nyt on näitä pers peräkammarin poikia ja pilleristisämmiä jotka vihaa kaikkea muutakin ja purkaa täällä paskaista oloaan. Eihän noissa sadoissa mm. Kangasala ja vihaan mautoja ja teinejä aloituksissa ole enää järjen hiventäkään. Suurin osa varmaan jonkun yhden ressukan oksennusta koko touhu.
Onkohan perkeleen peräreikä lortto ap jo hypännyt sillalta kun ei enää vastaile omiin viesteihinsä?
kuka kertoisi mitä se tarkoittaa?