Vaimon uudet alusvaatteet
Löysin sitten vaimon kaapista uusia seksikkäitä alusvaatteita. Ketähän varten ne on hankittu? Minun seurassani niitä ei ole käytetty... Pitääkö tässä alkaa vaimon menoja ja puhelinta kyttäillä vaan nostaa suoraan kissa pöydälle? M36
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:26"]
Millaisia alusvaatteita ne sitten olivat? Tuskin mitään Maxisloggeja? Tai mistäpä sun seksikkyyskäsitykset tietää. N27
[/quote]
Stringit, sukkanauhaliivit ja niukat rintaliivit. Ap
Hmm... Olen ostanut talvella ja keväällä paljon uusia ihania ja erilaisia alusvaatteita. Aikaisemmin olen mennyt lähinnä sloggi -linjalla ja liivit ovat olleet rumia urheilutoppeja, mutta nyt ostin hieman topattuja, värikkäitä ja juuri mieleeni olevia kauniita liivejä. Ja tiedätkös, että ihan omaksi iloksi ne ostin. Jos elämä on muuten tasapaksua, väritöntä ja seksiä on hyvällä tuurilla lauantaisin, niin näillä alusvaatteilla sain hieman iloa arkeen. Pidän niitä päälläni joka päivä, mutta mies ei ole asiaa vielä huomannut tai ei ole ainakaan mitään maininnut. Anna vaimosi siis elää ihan rauhassa omaa elämäänsä ja tee jotakin fiksumpaa kuin tongit hänen vaatekaappiansa - eikö sinulla todella ole mitään muuta tekemistä? N41
Voihan se olla, että vaimo toivoo, että niillä olisi vielä joskus käyttöä. Että sitten olisi valmiina.
Ihmeellistä epäilyä. Nainen laittaa itseään eli tässä tapauksessa pukeutuu seksikkäisiin alusvaatteisiin pelkästään omaksi iloksi ja mielenpiristykseksi.