Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on mielestäsi raskas ihminen ?

Vierailija
29.01.2022 |

ja miten neuvoisit "raskaaksi" kutsuttua ihmistä muuttamaan käytöstään, jotta muut pitäisivät hänen seuraansa miellyttävämpänä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi on minulle erityisen rakas. Äidistäkin pidän paljoisesti, mutta en niin kovin.

.

T: isin tyttö

Vierailija
22/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka on vaan PAKKO SANOA kaikkeen jotain, jolla on VAHVA MIELIPIDE eikä pelkää heti kertoa sitä kaikille.

(Joskus voisi vain jättää sanomatta...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei varmaan ole varaa sanoa ketään raskaaksi kun mut koetaan sellaiseksi niin monesti.

Vierailija
24/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmakeskeinen ruikuttaja, joka ei kuitenkaan ikinä tee asioille mitään. Itse ratkaisukeskeisenä ihmisenä en jaksa kuunnella sellaista pitkään. Kun on rämpinyt itse tosi vaikeiden olosuhteiden ja lapsuuden köyhyyden läpi ja tietää, että elämän suunnan muuttaminen on mahdollista, niin en jaksa kuunnella rutinaa pikkuasioista. Toki ihmisiä on tuettava myös, koska elämä ei ole reilua ja vaikeita hetkiä tulee kaikille. Välillä, ei koko ajan.

Vierailija
26/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmakeskeinen ruikuttaja, joka ei kuitenkaan ikinä tee asioille mitään. Itse ratkaisukeskeisenä ihmisenä en jaksa kuunnella sellaista pitkään. Kun on rämpinyt itse tosi vaikeiden olosuhteiden ja lapsuuden köyhyyden läpi ja tietää, että elämän suunnan muuttaminen on mahdollista, niin en jaksa kuunnella rutinaa pikkuasioista. Toki ihmisiä on tuettava myös, koska elämä ei ole reilua ja vaikeita hetkiä tulee kaikille. Välillä, ei koko ajan.

Miten määrittelet mikä on kenellekin pieni ja kenelle iso asia ?

Jos esimerkiksi on traumatisoitunut jostakin tietystä asiasta ja aina kun elämässä kohtaa tuota kyseistä asiaa jossain muodossa voi aiheuttaa isoja oirehtimisia ja ongelmia, kun taas sellainen, jolla ei ole traumaa ei aiheudu noista kyseisistä asioista yhtään mitään.

Vierailija
27/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmakeskeisellä ruikuttajalla on monesti pakkoajatuksia, jotka on joko opittu jo lapsuudessa tai jokin tapahtuma elämässä on ajanut ihmisen neuroottiseen valittamiseen ja keskittymään vain huonoihin asioihin unohtaen ne hyvät asiat.

Vierailija
28/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka valittaa kaikesta, syyttää muita omista ongelmistaan, päivittelee ja kauhistelee liioittelevaan tyyliin ihan kaikkea ja utelee.

Vierailija
29/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veit jalat suustani! Raskain tuntemani henkilö on kaksisuuntainen (en tarkoita maalittaa enkä yleistää tällä), oman elämänsä heittopussi, joka ei mahda mitään millekään, eikä myöskään yritä vaikuttaa mihinkään, aina vaatimassa ja kerjäämässä vähintään sääliä, yleensä on muutakin vailla, itse ei anna eikä tarjoa itsestään mitään takaisin, ei esitä vastakysymyksiä vaan pyörittää kelaa omista ongelmistaan niin ettei muista edes kysyä että mites sun päivä meni tai mitä kuuluu. Aivan uskomaton energiasyöppö siis, siksi voidaankin puhua hänestä menneessä muodossa, koska hänen mustuneen pilvensä alle ei vaan halua jäädä melankolisoitumaan itsekin.

Vierailija
30/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kostaa jokaisen asian. Ei ota huomioon että ihmisten on elettäväkin eikä voi aina kontrolloida kaikkea kukaan. Kun ei sekään voi.

Vierailija
31/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset ihmiset, jotka valittavat koko ajan.

Vierailija
32/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu aina samoista ongelmistaan miehestä ja anopista. On miehen kanssa vaikka suhde on ollut vuosia päin peetä.

Vierailija
33/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle piparia tytär tarjoaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isi on minulle erityisen rakas. Äidistäkin pidän paljoisesti, mutta en niin kovin.

.

T: isin tyttö

Kuinka paljon olet ”isän tyttö”? Saako isä koskettaa jalkovälistä? Oletko antanut isälle piparia? Palkitsetko isän piparilla?

Ällötys.

Vierailija
34/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä: Valittajat on raskaita.

Vierailija
35/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä väsyy. Kuin lapsi joka ottaisi mieluiten päikkärit muttei "jostain" syystä voi.

Kaikki, tai useimmat on ihan viksuja levänneinä, rakastettuina ja hyvin syöneinä, ilman kipuja ja talous ok.

Vierailija
36/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ongelmienrakentajat ja draamallista ovat pahimpia. Samoin vaikeat ihmiset, jotka haukkuvat ja syyllistävät muita, vaikka vika on itsessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi