Jäikö Downton Abbeystä yksi jakso välistä, A Moorland Holiday jälkimmäinen osa?
Valistakaa minua sarjasta tietävät, please. Näytettiinkö ylen Areenassa erikoisjaksosta "A Moorland Holiday" vain alkuosa. Siinä porukat lähtivät linnustamaan Rosen appivanhempien kutsumana pohjoiseen heidän vuokraamaansa linnaan. Ihan kuin jotain olisi jäänyt välistä, kun tänään lauantaina alkoi viimeisen kauden ensimmäinen osa. Missä välissä esim. Carson oli ehtinyt kosia rouva Hughesia? Ja Annan tilanne vaikutti erilaiselta jne.
Areenassa viidennen kauden yhdeksäs jakso on 46 min, kun se pitäisi kai olla elokuvamittainen? Näitä kausien päättäviä erikoisjaksoja on Briteissä esitetty alunperin joulupäivisin, mutta meillä ne on jaettu kahdeksi jaksoksi.
Kommentit (128)
Mä myös etsin ohjelmatiedoista, milloin edellisen kauden päätösjakson jälkimmäinen osa olisi esitetty. Eipä löytynyt.
Mitä Yle meinaa? Milloin näemme puuttuvan jakson?
No niin, tästähän olikin kyse. Jouduin tänään miettimään, jätinkö itse väliin viime viikonloppuna jakson, mutta enhän mä jättänyt. Mua ärsyttää muutenkin, kun yle siirtelee aloitusaikoja mm. Downton Abbeyssa ja esim. epäsäännöllisesti tulevassa Uutishuoneessa. Joskus tuntuu, ettei lmeisesti ole niin väliä, tuleeko näitä uusintoja näytettyä ihan kokonaan tai ainakaan yhtenä tiettynä viikon hetkenä.
Muistatteko mitä siinä puuttuneessa jaksossa tapahtui? Kohtasiko lady Mary tulevan sulhasensa lintumetsällä?
Tulevien jaksojen listauksessa ei mainita väliinjäänyttä jaksoa. Toivottavasti jakso esitettäisiin nyt eikä esim. viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko mitä siinä puuttuneessa jaksossa tapahtui? Kohtasiko lady Mary tulevan sulhasensa lintumetsällä?
Ainakin lady Edith kohtasi. Bertiehän oli aluksi Brancasterin linnan tilanhoitaja ennen kuin sukulaisensa, Hexhamin silloinen markiisi kuoli. Eli itse asiassa Edith meni vierailulle tulevaan kotiinsa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Kohtasi, ja muistaakseni läksytti miestä siitä että Rosen mies joutui jättämään metsästyksen väliin tunkeilijan takia. Edith tutustui tilanhoitajaan. Thomas järjesti Rosen appiukon rakastajattaren ja aviottoman lapsen kartanoon, mutta Rose pelasti tilanteen ja skandaali vältettiin.
Prseestä jos jakso jätetään kokonaan näyttämättä. Viime sunnuntaina, kun katsoin päivän jakson Areenasta, kakkososa näkyi vielä listassa.
Taannoin jokin urheilukisa sysäsi Downton Abbeyn normaalilta esityspaikalta pois eli jaksot siirtyivät yhdellä eteenpäin, mutta tänään nähtyä jaksoa (eikä seuraaviakaan ohjelmatietojen mukaan) ei oltukaan siirretty alkuperäiseltä paikaltaan, joten tuo edellinen jakso jäi uupumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lady Edith kohtasi. Bertiehän oli aluksi Brancasterin linnan tilanhoitaja ennen kuin sukulaisensa, Hexhamin silloinen markiisi kuoli. Eli itse asiassa Edith meni vierailulle tulevaan kotiinsa. 😀
Tätä en muistanutkaan! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtasi, ja muistaakseni läksytti miestä siitä että Rosen mies joutui jättämään metsästyksen väliin tunkeilijan takia. Edith tutustui tilanhoitajaan. Thomas järjesti Rosen appiukon rakastajattaren ja aviottoman lapsen kartanoon, mutta Rose pelasti tilanteen ja skandaali vältettiin.
Prseestä jos jakso jätetään kokonaan näyttämättä. Viime sunnuntaina, kun katsoin päivän jakson Areenasta, kakkososa näkyi vielä listassa.
Oi, kyllä jakso täytyy nähdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, muistan samoin, että jaksonumerot näkyivät viikko sitten eri tavalla kuin nyt.
Kausi 5 jakso 9/9 on arenassa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Miten Anna pääsi vapaaksi?
Hämärä muistikuva, että Bates tunnusti murhan että Anna pääsisi vapaaksi, ja lähti itse karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kausi 5 jakso 9/9 on arenassa. 👍
Ensimmäinen puolikas on, toisen olisi pitänyt tulla tänään.
Kiitos, kun kerroitte, että jakso puuttuu. Olen lady Mary fani, ja odotin, että näen hänen ja herra Talbotin ensi kohtaamisen. Tänään luulin, että muistin väärin sen tapahtuvan juuri tuolla metsästyslomalla. Toivon, että näemme jakson.
Kiitos palsta, olin ihan äimänä tämän kanssa. Pitäiskö olla siis mikä se viimeinen jakso?
Telsun mukaan 23.1. tuli kauden 5 jakso 9/10, kun taas areenassa on jakso 9/9.
Milloin se Anna vapautui?
Vierailija kirjoitti:
Telsun mukaan 23.1. tuli kauden 5 jakso 9/10, kun taas areenassa on jakso 9/9.
Milloin se Anna vapautui?
Kyllä, se "kymmenes" jakso jäi välistä. Nähtävästi Anna vapautui siinä.
Viime sunnuntaina näimme yhdeksännen jakson.
Kiinnitin huomion samaan. Onneksi ei ole oma pää mennyt sekaisin.