Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme kavalaa M:ää, naisten harjoittava parisuhdeväkivalta

MiesUhrienAsialla
29.01.2022 |

Kolme kavalaa M:ää
Töissä Petteri oli menestyjä. kotona pelkkä tyhjä kuori. Vaimo kohdisti mieheensä henkistä väkivaltaa niin taitavasti, että hänellä kesti kauan tajuta, mistä oli kyse. Tämä juttu kertoo, mistä parisuhteen henkisen väkivallan voi tunnistaa.

Mitä te olette mieltä? Joko olisi yleisesti aika puuttua tähän naisten harjoittamaan parisuhdeväkivaltaan sen sijaan, että aiheesta pitäisi hiljetä kuten ennen? Myös mies voi parisuhteessa olla uhri.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olisi yleisesti aika puuttua tähän naisten harjoittamaan parisuhdeväkivaltaan?

Olen puuttunut siihen aina. Olen itse nainen. Naiset harjoittavat väkivaltaa miestä kohtaan myös välillisesti lasten kautta. Tästä olen puhunut aina, ja tulen puhumaan. Naisten tekemänä vv:aa ei tunnisteta, vaan sitä pidetään muuna, luonteenpiirteenä, syntymäominaisuutena, oikeutettuna tekona, ja "lasten edun" mukaisena toimintana. Myös taloudellinen väkivalta elatusmaksuissa on tosiasia. Lähisuhdeväkivaltaahan siis on myös entisten puolisoiden harjoittana vv, jos kuviossa on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan