Aikamoista säheltäistä Prisman kassalla
Tänään sai jälleen todistaa kun aikaa kului kun kassaneiti joutui kysymään noista leivonnaisista. Piti kysyä monta koppaletta kyseisiä leipomotuotteita on? Ottihan varmasti vain tietyltä puolen osastoa ja pitihän kassaneidin tarkistaa tulihan hänellä varmasti oikea hinta vieressä olevasta listasta.
Eikö olisi paljon helpompaa ja nopeampaa kun asiakkaat itse punnitsivat ja laittaisivat hintalapun kuin vihannesten ja hedelmien kanssa? Miksi pitää asia tehdä vaikeemman kautta ja säheltää kassalla?
Leipomotuotteet puntarille, hintalappu pussiin ja kassalle. Nopeaa ja helppoa. Eikö sinuutakin?
Kommentit (10)
Ainakin Jyväskylässä on juuri niin, että asiakkaat itse tekee tuon. Kannattaa laittaa palautetta kaupan asiakaspalveluun.
Vaikka toisaalta sitte kai osa ihmisistä valittaa siitä, että asikas joutuu itse kaiken tekemään.
Mulla taas kassa löi väärän hinnan laitto vadelmamunkiksi. Sanoin ettei ole vadelmamunkki siellä pussissa. Kurkkasi pussiin "ai tää on vadelmamunkki"
No ei ollu. Sama se mulle sain berliinimunkin halvemmalla. Kuinka hönöjä nää kassat oikeen on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kassa löi väärän hinnan laitto vadelmamunkiksi. Sanoin ettei ole vadelmamunkki siellä pussissa. Kurkkasi pussiin "ai tää on vadelmamunkki"
No ei ollu. Sama se mulle sain berliinimunkin halvemmalla. Kuinka hönöjä nää kassat oikeen on?
Jospa metsän keskeltä töihin tullut ei ole ennen tätä ensimmäistä työpäiväänsä nähnytkään koskaan berliininmunkkia...
poomerille ei vaan mene jakeluun et sinäkään ole terävintä kärkeä SÄHELTÄISTÄ.
Lidlissä ei ole koskaan käynyt niin, mitään ei tartte ite punnita ja kaikki käy kuin tanssi; kukaan ei kysy onko S-korttia
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kassa löi väärän hinnan laitto vadelmamunkiksi. Sanoin ettei ole vadelmamunkki siellä pussissa. Kurkkasi pussiin "ai tää on vadelmamunkki"
No ei ollu. Sama se mulle sain berliinimunkin halvemmalla. Kuinka hönöjä nää kassat oikeen on?
Ei ole olemassa mitään berliininmunkkeja.
K.o. leivonnainen on piispanmunkki,
tuttujen kesken piispis.
Tämä niin totta.
Jos tässä säheltämisessä menee se minuutti aikaa ja asikkaita voi olla 500 päivässä niin se tarkoittaa 500 minuuttia eli 8,33 tuntia. Mitä ajan hukkaa jos kassatyöntekijä joutuu tekemään tämän eikä asiakas itse hoida hommaa jo kaupassa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jyväskylässä on juuri niin, että asiakkaat itse tekee tuon. Kannattaa laittaa palautetta kaupan asiakaspalveluun.
Vaikka toisaalta sitte kai osa ihmisistä valittaa siitä, että asikas joutuu itse kaiken tekemään.
Keskutelun aloittaja tässä. Kyse on pohjoisemmasta Prismasta ja kävin antamassa heidän sivullaan palautetta äsken. ;)
Emma K. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kassa löi väärän hinnan laitto vadelmamunkiksi. Sanoin ettei ole vadelmamunkki siellä pussissa. Kurkkasi pussiin "ai tää on vadelmamunkki"
No ei ollu. Sama se mulle sain berliinimunkin halvemmalla. Kuinka hönöjä nää kassat oikeen on?Ei ole olemassa mitään berliininmunkkeja.
K.o. leivonnainen on piispanmunkki,
tuttujen kesken piispis.
Jos jossain osassa Suomea sitä kutsutaan piispanmunkiksi, ei poista sitä tosiasiaa että muualla sen nimi on Berliininmunkki. Jopa Berliinissä se on Berliininmunkki, eikä piispanmunkki.
Tä just silleen on ääs marketissa et voi punnita ja kappalemäärän voi syöttää