Kannattaako ripsien kestovärjäys?
mun oma väritykseni on luonnostaan suunnilleen sama kuin lautasellisella vehnäjauhoa. Normaalistikin on kauhea kiire, eikä oikein ehdi meikata, nyt kesällä vielä osan ajasta joka viikko oloissa, joissa ei oikein pysty meikkaamaan eikä sitten puhdistamaan meikkiä pois. Mulla on kuitenkin hyvä, vaikkakin valkoinen iho, enkä normaalistikaan käytä kuin ripsi- ja kulmäväriä. Kannattaisiko näihin ottaa kestovärit kesäksi?
Kommentit (11)
Kannattaa ottaa kestotaivutus ja värjäys. Itse otan ainakin reissuviikolle vielä kestomaskaran. Kulmien värjäys helpottaa vähän, mutta joudun ainakin itse korjailemaan vielä mutoa sitten päivittäin kynällä.
Koska ripset on ohutta karvaa, niin ei se värjäys ripsiväriä korvaa.. Toki värjää ne ripset tummemmiksi (mustiksi) eli näkyy hieman paremmin kuin omat vaaleat ripset
En usko, että osaan värjätä itse, vaikka se ehkä olisi sosiaalisesti helponta. Voiko tuon värjäyksen ostaa jostain kosmetologilta ilman muita hoitoja, vai tpiåiskö siihen ottaa joku kasvohoito lisäksi?
Voi ottaa värjäyksen pelkästään kosmetologilla, ainakin useimmilla.
Mielestäni ei. Toki kolmonen ehdotti kuulostaa hyvältä. Itsellä onnettomat ripset ilman ripsaria, enkä itse edes huomaa värjättyjä ripsiä. Sitä paitsi inhoan kaikkea silmien käsittelyä, joten en suosittele omista kokemuksista johtuen.
Kannattaa! jos et itse uskalla aluksi värjätä (silmäripset on vaikeat kokeneellekin värjääjälle) niin mene ekan kerran kosmetologille ja värjää siitä eteenpäin itse :) väri haalistuu parissa viikossa, joten se "uloskasvuvaihe" ei ole ruman näköinen. Ripsiin en ottaisi permanenttia enää, kun juuri sen permanentin uloskasvu on niin pahan näköinen (ripset töyhöttää joka suuntaan kun seassa on sekä taipuneita että suoria ripsiä).
Yksin ei ainakaan kannata alkaa kotona värjämään, siinä värissä on vetyperoksidia ja sen kans on oltava äärimmäisen tarkka ettei joudu silmään.
Mulla on ollut ripsipermanentti sekä kestomaskara, eikä mitään kummallista uloskasvuvaihetta ripsien töyhöttämisine ollut. Tietty kun ripset eivät ole enää niin taivutetut tai maskarassa, niin taivutan itse ja laitan lisää ripsaria, niin ehkä siksi meni huomaamatta.
Taidan harkita asiaa vakavasti. Sattuuko kestovärjäys?
suosittelisiko joku kosmetologia Tampereen keskustasta tai kosken itäpuolelta?
Ei satu, mitkään noista luetelluista. Kunhan pidät silmät kiinni.
Kandee värjää ite. Yhestä paketista värjää vaikka kuinka monta krt.