Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EN KESTÄ TÄTÄ MUN NAAMAA :(

Vierailija
03.06.2015 |

Leuka taas täynnä ihonalaisia paiseita :( kun yhdestä pääsee niin lisää tulee tilalle. Olen syönyt kohta pari vuotta cypretyliä akneen ja pienet valkopäiset näpyt onkin hävinneet. Talvella kasvojen iho oli oikein hyvässä kunnossa, mutta keväällä tilanne taas räjähti käsiin.
Tänään käyn ostamassa sinkkilisän ja suolasaippuan ja koitan saada aikaa YTHS:lle ennen kuin ne sulkevat kesäksi. Oon ihan liian kyllästynyt näihin hemmetin paiseisiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sama. Roaccutan oli ainut, mikä silloin auttoi.

Vierailija
2/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti, että saisin avun lääkäristä. Olen syönyt kaksi tetrasykliinikuuria ja niistä ei ollut mitään apua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäriltä Roaccutan-kuurin hakuun. Nimimerkillä antibioottikuureja syönyt ja vasta Roa auttoi lopullisesti. Huulet kuivaa, mutta siihen on rasvat apuna. :) Ja naama paranee yllättävänkin nopeasti.

Vierailija
4/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut mulla loppui nuo paiseer kun aloitin Diane Novan

Vierailija
5/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vuosia antibiootteja ja roacuttania. Ei mitään pitkä aikais hyötyä! Haitat sen sijaan kestivät useota vuosia. Jatkuvat antibiootit heikensivät vastustuskykyä ja roacuttan teki ihosta ja kaikista kehon limakalvoista kuivat ja halkeilevat. Nyt 4v roacuttanin jälkeen alkaa oireet viimeinkin loppumaan. Cypretyliä kokeilin myös aiemmin, mutta se aiheutti masennusta ja valtavia mätäpaiseita joita ei ennen ollut. Paras keino paranemiseen on uskoa että harvaa kiinnostaa saatika että huomaisi ihonalaiset näpyt.
T. Vapaa lääkkeistä, viimeinkin

Vierailija
6/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 06:56"]En tiiä mut mulla loppui nuo paiseer kun aloitin Diane Novan
[/quote]

Cypretyl on sama asia kuin diane nova.

Vierailija
7/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:07"]Söin vuosia antibiootteja ja roacuttania. Ei mitään pitkä aikais hyötyä! Haitat sen sijaan kestivät useota vuosia. Jatkuvat antibiootit heikensivät vastustuskykyä ja roacuttan teki ihosta ja kaikista kehon limakalvoista kuivat ja halkeilevat. Nyt 4v roacuttanin jälkeen alkaa oireet viimeinkin loppumaan. Cypretyliä kokeilin myös aiemmin, mutta se aiheutti masennusta ja valtavia mätäpaiseita joita ei ennen ollut. Paras keino paranemiseen on uskoa että harvaa kiinnostaa saatika että huomaisi ihonalaiset näpyt.
[/quote]

Mulla cypretyl toimii ihan kivasti, ei masenna tms. Eikä se vaikka muita ei nuo paiseet kiinnosta, minua kiinnostaa. Olen kärsinyt aknesta 12 vuotta ja alan olemaan niin helvetin kyllästynyt siihen, että naama märkii jatkuvasti.

Ap

Vierailija
8/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että ruokavaliolla oli vaikutusta ihon kuntoon? mulla jäi kaikki näppylät pois, kun lopetin kokonaan suklaan syömisen. 

Vierailija
9/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:22"]Oletko huomannut, että ruokavaliolla oli vaikutusta ihon kuntoon? mulla jäi kaikki näppylät pois, kun lopetin kokonaan suklaan syömisen. 
[/quote]

En ole huomannut. Tai siis en syö suklaata tai muuta karkkia enkä käytä maitotuotteita ollenkaan. Pastan olen vaihtanut täysjyväpastaan yms ja millään ei ole merkittävää vaikutusta :/

Ap

Vierailija
10/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:13"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:07"]Söin vuosia antibiootteja ja roacuttania. Ei mitään pitkä aikais hyötyä! Haitat sen sijaan kestivät useota vuosia. Jatkuvat antibiootit heikensivät vastustuskykyä ja roacuttan teki ihosta ja kaikista kehon limakalvoista kuivat ja halkeilevat. Nyt 4v roacuttanin jälkeen alkaa oireet viimeinkin loppumaan. Cypretyliä kokeilin myös aiemmin, mutta se aiheutti masennusta ja valtavia mätäpaiseita joita ei ennen ollut. Paras keino paranemiseen on uskoa että harvaa kiinnostaa saatika että huomaisi ihonalaiset näpyt.
[/quote]

Mulla cypretyl toimii ihan kivasti, ei masenna tms. Eikä se vaikka muita ei nuo paiseet kiinnosta, minua kiinnostaa. Olen kärsinyt aknesta 12 vuotta ja alan olemaan niin helvetin kyllästynyt siihen, että naama märkii jatkuvasti.

Ap
[/quote]

Ikävää jos aknesi on märkivää sorttia. :( Itselläni tosiaan ollut akne jo yli 10 vuotta, mutta märkivyys on tullut vain lääkkeiden aikana.
Kaikille varmasti löytyy jokin hoito.

Vierailija
11/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Inhottava vaiva :(

Vierailija
12/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi! Leuassa AINA ihonalaisia paiseita jotka alkaa pikkuhiljaa jomottaa ja punottaa. Sitten kun tulee pintaan ja vihdoin saa paiseen puristettua niin eiköhän tule samantien uusi (ja joo pakko puristaa, kukaan ei halua pitää naamassaan sellaista nuppineulan pään kokoista valkoista juuri räjähtämäisillään olevaa paisetta, paiseen puristus tietty paperilla eikä likaisilla käsillä). Harmittaa kesä kun täytyy meikkiä tunkea kuuminakin päivinä naamaan kun ei vaan yksinkertaisesti kehtaa lähteä ilman ja eipä tuo leuka edes meikillä näytä hyvältä, jotenkin vaan siedettävämmältä. Diane novat aloitettu kolme viikkoa sitten ja elättelen toiveita että edes vähän helpottaisi... huoh.

Vierailija
13/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 05:41"]Leuka taas täynnä ihonalaisia paiseita :( kun yhdestä pääsee niin lisää tulee tilalle. Olen syönyt kohta pari vuotta cypretyliä akneen ja pienet valkopäiset näpyt onkin hävinneet. Talvella kasvojen iho oli oikein hyvässä kunnossa, mutta keväällä tilanne taas räjähti käsiin.
Tänään käyn ostamassa sinkkilisän ja suolasaippuan ja koitan saada aikaa YTHS:lle ennen kuin ne sulkevat kesäksi. Oon ihan liian kyllästynyt näihin hemmetin paiseisiin.
[/quote]

Suoraan sitten ihotautilekurille. Muut ei Roaa voi määrätä. Antibioottiahan olet tuloksetta jo kokeillut.

Vierailija
14/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile meine basen emäksistä suolaa, ainut mikä toimii minulla. Saa apteekista ja luontaistuote kaupoista. Jujuna se että ihon ph muuttuu emäksiseksi ja näin ollen näppyjä ei tule. Käytä alussa aamuin illoin n. 1/3tl pieneen määrään vettä liotettuna laitetaan puhdistetuille kasvoille ja ei huuhdella pois. Ihosi alkaa kosteuttamaan itse itseään joten kasvovoiteitakaan et kohta enää tarvitse. Itselläni tämä kesti 6 viikkoa, tosin aloin käyttämään suolaa keskitalvella kovilla pakkasilla. Suosittelen!

Vierailija
15/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:22"]Kokeile meine basen emäksistä suolaa, ainut mikä toimii minulla. Saa apteekista ja luontaistuote kaupoista. Jujuna se että ihon ph muuttuu emäksiseksi ja näin ollen näppyjä ei tule. Käytä alussa aamuin illoin n. 1/3tl pieneen määrään vettä liotettuna laitetaan puhdistetuille kasvoille ja ei huuhdella pois. Ihosi alkaa kosteuttamaan itse itseään joten kasvovoiteitakaan et kohta enää tarvitse. Itselläni tämä kesti 6 viikkoa, tosin aloin käyttämään suolaa keskitalvella kovilla pakkasilla. Suosittelen!
[/quote]

Mulla meine base ei toiminut. Tuli vain punakka iho kasvoihin.

Vierailija
16/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Normaderm tuotteilla tuli minulle apuja. Oli niin pahoja paiseita, etten voinut mennä edes lääkärille, kun olisi pitänyt mennä meikittä...

Vierailija
17/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni myös monta vuotta aknen kanssa taisteluun. Roaccutan oli hirveä, pilasi ihon varmaan lopullisesti tekemällä siitä sietämättömän kuivan, Cypretyl auttoi akneen mutta aiheutti hirsutismia ja mielialanvaihteluita. Antibiootit, lääkevoiteet jne. olivat yhtä huuhaata.

Raskausaikana akne suorastaan räjähti käsiin, mutta synnytksen jälkeen loppui kuin seinään! Hormonit siis muuttuivat pysvästi. No, vauva ei sinänsä ole mikään suora ratkaisu akneen :D Oletko kokeillut valohoitoa? Sain sinne raskausaikana lähetteen, jos sulla kesäisin on iho parempana niin UVB-valohoito voi auttaa. Jotkut käyvät säännöllisesti, hae lähete ihotautilääkäriltä. Ihotautilääkärit myös tekevät jotain happokuorintoja tms., niitä en kerennyt vielä kokeilla.

Vierailija
18/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes sain vielä ajan ihotautilääkärille ennen kesän kiinnioloa! Jos saisin edes jonkun helpotuksen tähän.

Ap