Kuuluuko hotellimajoitukseen yleensä aamiainen
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kuulu, koska asun kk hinnalla hotellissa. Voin toki ostaa sen halvalla ja usein käytän edun. Kylpylä kuuluu.
Ihan mielenkiinnosta, haluatko paljastaa että paljonko maksat pitkäaikaismajoituksesta hotellissa? Olen suunnitellut, että muuttaisin pysyvästi hotelliin asumaan, ja hinta kiinnostaa.
Kysymällähän se selviää. Joskus olin 3kk hotellissa, niin normaali hinta taisi silloin olla jotain 120€, niin minulle se oli 80€, enkä ollut siellä koko ajan, vaan välillä kävin viikonlopun kotona ja huone vaihtui aina kun kävin pois.
Suomessa on se myös miellyttävää, kun ruokasalin ovella ei ole mitään nazia kyttäämässä, että oletko nyt varmasti maksanut aamiaisesta, kuten ulkomailla usein on.
Vierailija kirjoitti:
Näin korona-aikaan ei ole ainakaan buffet-aamiaista.
Juuripa eilisaamuna söin suomalaisessa hotellissa buffetaamiaista.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Markettien salattibuffatkin on palautettu yli vuosi sitten, joten varmaan hotellitkin uskaltaa jo aamiaisbuffetteja tarjoilla. Korona ei tarttunutkaan salaattiottimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kuulu, koska asun kk hinnalla hotellissa. Voin toki ostaa sen halvalla ja usein käytän edun. Kylpylä kuuluu.
Ihan mielenkiinnosta, haluatko paljastaa että paljonko maksat pitkäaikaismajoituksesta hotellissa? Olen suunnitellut, että muuttaisin pysyvästi hotelliin asumaan, ja hinta kiinnostaa.
Mahtaiskohan riippua hotellista???
Jos kiinnostaa, niin pyydä eri hotelleilta tarjouksia.
Ei tarvitse olla niin kärkäs :) Tiedän toki, että eri hotelleilla on eri hinnat, mutta halusin tietää että paljonko tämä yksi henkilö maksaa majoituksesta, koska ihan yleisellä tasolla kiinnostaa, että paljonko eri ihmiset maksavat hotellissa asumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaiskohan riippua hotellista???
Jos kiinnostaa, niin pyydä eri hotelleilta tarjouksia.Ei tarvitse olla niin kärkäs :) Tiedän toki, että eri hotelleilla on eri hinnat, mutta halusin tietää että paljonko tämä yksi henkilö maksaa majoituksesta, koska ihan yleisellä tasolla kiinnostaa, että paljonko eri ihmiset maksavat hotellissa asumisesta.
Jossain akkainlehdessä oli tästä aiheesta juttua, mutta en muista mitä oli mainittu hinnaksi. Se taisi kyllä olla mainittu, että hotelliasumiseen ei pysty hakemaan mitään asumistukia.