Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen olettaa että häntä yritetään iskeä...

Vierailija
03.06.2015 |

Monesti (vähintään pari kertaa kuukaudessa) tulee vastaan näitä naisia, jotka aina olettavat että mies (eli minä) on heistä kiinnostunut. He sitten tuovat jotenkin väkisin esille sen, että heillä on poikaystävä. Joskus näin on ja joskus ei. Ehkä 70 % tapauksista sellaisia, että en ole kiinnostunut.

Yhteistä näille tapauksille on naisten kovat luulot itsestään. Olen ystävällinen useimmille ihmisille, ei siitä voi eikä pidä vetää mitään johtopäätöksiä. Rasittavaa ja ylimielistä touhua. Olenkin ottanut tavaksi, että aina kun kuulen tuon "mulla on poikaystävä", naurahdan ja sanon että "en mä sua yritä iskeä". Nainenhan ei voi tietää miksi naurahdan. Ehkä pidän tilannetta erikoisena. Ehkä minulla on tyttöystävä ja pidän hassuna sitä, että vaikuttaisin kiinnostuneelta jostain toisesta. Tai ehkä ajattelen että nainen ei ole ollenkaan minun tasoani.

Yksi asia on kuitenkin tullut selväksi: naiset muuttuvat todella paljon aidommiksi ja ystävällisemmiksi, kun tuon lauseen päästää suustaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä kyllä yhtyä tähän. Pirun rasittavaa kun naisten pitää tuoda tuollaista esille. Juu tiedetään että olet vitun täydellinen prinsessa, voisitko puhua niin kuin ihmiselle?

Vierailija
4/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu ystävällisemmäksi helpotuksesta ettei se äijän kuvotus (sinä) yritäkkään iskeä.

Vierailija
5/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa kun baarissa muijat ei anna tussutinta

Vierailija
6/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan miesten omaa syytä. Jos suuri osa miehistä ei juoksisi koko ajan naisten perässä niin arvon prinsessatkin saattaisivat joutua ihan itse iskemään, jolloin voisi vain tokaista että minulla on jo tyttöystävä.

Vierailija
7/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:44"]

Voin miehenä kyllä yhtyä tähän. Pirun rasittavaa kun naisten pitää tuoda tuollaista esille. Juu tiedetään että olet vitun täydellinen prinsessa, voisitko puhua niin kuin ihmiselle?

[/quote]

Naisena voin kyllä sanoa, että myös miehet huomauttelevat usein olevansa varattuja. Tämä johtunee siitä, että minulla on kai(?) flirttaileva tyyli puhua esim. hymyilen paljon ja katson kiinnostuneesti silmiin. Puhun tällä tavalla myös naisille. Hassua, että heti oletetaan että on romanttisesti kiinnostunut juttukumppanista. :D

Vierailija
8/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on yks piirre mitä tulee koko ajan vastaan kauniissa naisissa. Toinen on se, että lopetetaan tervehtiminen tai ei vastata kysymyksiin. Tätä tapahtuu työpaikalla, opiskelupaikalla, you name it. Mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin käyttäytyy tuolla tavalla. Ja mitä rumempi tai epäsuositumpi mies, sitä todennäköisemmin joutuu tuosta kärsimään, kun nämä luomakunnan kruunut näyttävät sinulle paikkasi.

Vierailija
9/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulen maininneeksi että seurustelen niin vain siksi että mies lopettaisi sen kehuskelun ja flirttailun, saatuaan tietää että turha yrittää iskeä kun olen varattu. Tosiaan harvoin sitä noilla sanoilla sanon, koska kuulostaa kieltämättä hölmöltä ilmoittaa tuollainen asia ilman että kysytään. Yleensä mielummin ujutan keskusteluun asian mistä voi päätellä että seurusteleva ihminen tässä ollaan.

Vierailija
10/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:48"]

Tämä on ihan miesten omaa syytä. Jos suuri osa miehistä ei juoksisi koko ajan naisten perässä niin arvon prinsessatkin saattaisivat joutua ihan itse iskemään, jolloin voisi vain tokaista että minulla on jo tyttöystävä.

[/quote]

Sitähän valitetaan että Suomessa miehet ei tule iskemään kuin tuhannen päissään. Silti harva mies täällä kertoo että nainen olisi tullut oikeen koskaan iskemään. Vai onko ne vaan ne pari hassua komeinta miestä ja julkkikset, jotka saavat ne naisten iskuyritykset?

Vierailija
11/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hassua kun ilmoitetaan että seurustelen jos tullaan vaikka juttelemaan small talkia, se on eriasia jos oikeen tullaan vinkumaan ja ehdottelemaan selkeästi, silloin ok ilmaista seurustelevansa. Itsekin olen jutellut baarissa niitänäitä miehelle ja sieltä tulee että mä muuten oon sitte varattu, siinä on vähän että aijaa, niin minäkin mutta ei nyt liittynyt mitenkään aisaan eikä se minua nyt kiinnosta kun en ole tässä treffejäkään ehdottanut

Vierailija
12/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Mua ei ikinä yritä kukaan iskeä ja miehet (sekä varatut että vapaat) itseasiassa aina olettaa mun olevan naimisissa. Todellisuudessa olen sinkku.

Vierailija
13/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans yks poika sanoi päin naamaa, että "Mulla on jo tyttöystävä". En edes yrittänyt iskeä poikaa! Senpä jälkeen en ole pahemmin ko. pojalle mennyt juttelemaan. Sen kommentin jälkeen näin parhaaksi lopettaa juttelun siihen!

Vierailija
14/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus että mistä tuo johtuu, koska koskaan kukaan nainen joka on minulle tuollaisen "älä yritä iskeä" -lauseen sanonut ei ole ollut sellainen jota yritän iskeä. Joskus olen ihan rehellisesti sanottuna yrittänytkin ainakin vähän liehitellä naisia, mutta silloin sellaista lausetta ei kuulu. Ehkä sitten puhun vaan hieman rennommin ja ajattelemattomasti silloin kun en ole yhtään kiinnostunut naisesta siinä mielessä, ja se sitten tulkitaan väärin.

Vierailija
15/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla joidenkin heikkotasoisten naisten defenssi. Itselleni on joskus ilmoitettu että "et ole sellainen mies joka minua sytyttäisi". No kiva, hauskaa vaan kun en edes ole tehnyt mitään peliliikkeitä. Kaipa he sitten katsovat parhaaksi "torjua" jo ennakolta ettei kukaan mies vahingossakaan pääsisi torjumaan :)

Vierailija
16/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:36"]

Monesti (vähintään pari kertaa kuukaudessa) tulee vastaan näitä naisia, jotka aina olettavat että mies (eli minä) on heistä kiinnostunut. He sitten tuovat jotenkin väkisin esille sen, että heillä on poikaystävä. Joskus näin on ja joskus ei. Ehkä 70 % tapauksista sellaisia, että en ole kiinnostunut.

Yhteistä näille tapauksille on naisten kovat luulot itsestään. Olen ystävällinen useimmille ihmisille, ei siitä voi eikä pidä vetää mitään johtopäätöksiä. Rasittavaa ja ylimielistä touhua. Olenkin ottanut tavaksi, että aina kun kuulen tuon "mulla on poikaystävä", naurahdan ja sanon että "en mä sua yritä iskeä". Nainenhan ei voi tietää miksi naurahdan. Ehkä pidän tilannetta erikoisena. Ehkä minulla on tyttöystävä ja pidän hassuna sitä, että vaikuttaisin kiinnostuneelta jostain toisesta. Tai ehkä ajattelen että nainen ei ole ollenkaan minun tasoani.

Yksi asia on kuitenkin tullut selväksi: naiset muuttuvat todella paljon aidommiksi ja ystävällisemmiksi, kun tuon lauseen päästää suustaan.

[/quote]Vaikka tuo "mulla on poikaystävä" voi kuulostaa tönköltä, voithan itse nousta korkeammalle tasolle sanomalla jotain tyyliin "aijjaa, rakkaus on hieno asia!", joka ikään kuin hölmistyttää epäluuloisen ja jopa vähän ylimielisen naisen ja antaa asennekasvatusta. Tuo "en mä sua yritä iskeä" on enemmän negaamista ja antaa sellaisen kuvan, että olisit voinut ulkopuolisena kuvitella itsesi iskeneesi häntä.

Tylyys ja valtapelit ovat ikäviä asioita, mutta jos haluaa kuitenkin hölmistyttää toisen, voi sen tehdä myös olemalla ylivertaisen laupea keskustelija. Siitä voi ehkä jäädä molemmille hyvä mieli.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina ihmettelen, mitä tehdä maahanmuuttajien kanssa näissä tilanteissa. Toisaalta en halua sanoa, että ei kiinnosta tai en etsi seurustelukumppania, koska eivät ole selvästi sanoneet mitä haluavat. En halua olettaa, että kaikki olisivat vain sen pillun perässä, etenkin kun kyseessä on minä. Mutta kun tulevat aina iholle ja kaikkea, niin en tiedä mitä siinäkin sitten pitäisi tehdä. Lähden kohteliaasti paikalta mahdollisimman nopeasti yleensä.

Suomalaisten kanssa ei ole vielä tullut samaa tunnetta, ehkäpä siksi kun eivät todellakaan tule niin lähelle.

Vierailija
18/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:48"]

[/quote]

Tämä on ihan naisten omaa syytä. Jos naisetkin tekisivät aloitteita, eivätkä teeskentelisi jatkuvasti että eivät tarvitse miestä, niin miesten ei tarvitsisi kokeilla onneaan jokaiseen vastaantulevaan.

Vierailija
19/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas naisena en ikinä oikein tiedä milloin ja missä tilanteessa siitä poikaystävästä pitäisi mainita. Yleensä sanon siinä vaiheessa kun keskustelu alkaa olla jo selkeästi flirttailevaa, mutta pari kertaa oon juttutuokio esim baarissa saanut aika ikävän lopetuksen kun mies on suuttunut kun olen vastannut treffipyyntöjä kieltävästi ja kertonut että seurustelen. "Jaaha, et sitten viitsinyt aiemmin sanoa!" Ja "miksi sitten edes juttelit mun kanssa?" On tullut kuultua pari kertaa...
Mut ehkä noi on sitten ollut jotain juntteja.

Vierailija
20/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keskustelu jossa ei tiedä mitä toinen haluaa saattaa joskus olla oikeasti hankala. Suorat iskuyritykset voi torjua suoraan. Mutta jos ei tiedä onko toinen iskemässä niin sitä pitää yrittää epäsuorasti selvittää. Välillä sitten keskustelutaito ei riitä ja se tapahtuu heikkotasoisella kommentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi