Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks noissa S-ryhmän, Prisman ilta-aleissa koskaan mitään?

Vierailija
29.01.2022 |

-30% tuotteet ovat -60% kello 20.00 jälkeen. Onks tuolla enää mitään ostettavaa vai ryövätäänkö kaikki jo kello 19.00 ja odotellaan tunti?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ryövään kaikki kylmälaukkuuni jo klo 18, jos klo 20 alkaa ale. Ja onhan sitä. Jugurtteja, lihoja, maitoa, juustoja jopa, jne.

Vierailija
2/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä päin ainakin löytyy vielä ostettavaa. Kannattaa mennä katsomaan. Pienemmissä kaupoissa usein enemmän, prismoissa käy enemmän porukkaa ja näitä hamstraajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä päin ainakin löytyy vielä ostettavaa. Kannattaa mennä katsomaan. Pienemmissä kaupoissa usein enemmän, prismoissa käy enemmän porukkaa ja näitä hamstraajia.

Minä hamstraan nimenomaan pienemmissä.

T edellinen

Vierailija
4/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale alkaa klo 21.

Missä se alkaa kasilta?

Vierailija
5/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-alen tuotteet on hyvä tapa tutustua johonkin tuotteeseen mitä ei ole ennen ostanut eikä hinnan takia tai muusta syystä raaski ostaa. Jos onkin tosi hyvää voi ostaa joskus uudelleen.

Vierailija
6/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä Salessa kauppa on monesti väärällään punalappuja vielä lähempänä klo 21, mutta muutamat kerrat kun on Prismassa käyty, ei siellä niitä aletuotteita juurikaan näy, edes päivällä ja vielä vähemmän illalla. Sitä en tiedä meneekö tuolta Prismasta sitten kuinka paljon ruokajonoihin tms, mutta monesti kun ollaan menty sinne 21.30, ei ole muita asiakkaita eikä tarjouksia.

Vierailija
7/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Prisman ale alkaa klo 21 ja on siellä monesti vielä klo 22 jotain jäljellä.

Meillä suuri osa ruuasta on alesta ostettua.

Vierailija
8/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ale alkaa klo 21.

Missä se alkaa kasilta?

Esim. s-marketeissa, jotka menevät ysiltä kiinni.

Vierailija
9/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olin vähän yli 2 viikkoa sitten ostamassa just klo 21 -60 % sika-nautajaihelihapakettia mun lähi-Prisman itsepalvelukassalla kun vieressä vahtivat myyjä huusi että odota vielä 20 sekuntia niin saat sen 60 prosentin alennuksella. Olin just piippaamassa sitä sika-nauta jauhelihapakkausta siinä.

Vierailija
10/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia ennen -60% tarjouksia menen kauppaan, ja valitsen haluamani tarjoustuotteet. Sitten pystytän teltan kaupan sisällä ja asun siellä kunnes -60% aika alkaa.

Vierailija
11/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olin vähän yli 2 viikkoa sitten ostamassa just klo 21 -60 % sika-nautajaihelihapakettia mun lähi-Prisman itsepalvelukassalla kun vieressä vahtivat myyjä huusi että odota vielä 20 sekuntia niin saat sen 60 prosentin alennuksella. Olin just piippaamassa sitä sika-nauta jauhelihapakkausta siinä.

Muuten hyvä mutta itsepalvelukassalta ei saa alennuksia.

Vierailija
12/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eroa viikonpäivissä?

Vierailija
13/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi s-marketissa ilta-ale alkaa jo klo 18, ihan kohtuullisen iso kauppa, auki klo 23 saakka arkisin. Eli ton klo 18 jälkeen on jo -60%. Vaihtelee näköjään paljon kellonajat. Torstaisin eniten laputettuja, silloin tulee usein käytyä. Lihaa ja kalaa ostan usein pakkaseen. Jälkiuunileivät mun herkkua, niitä usein myös alessa, ehkä eivät niin suosittuja sitten ole.

Vierailija
14/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ale alkaa klo 21.

Missä se alkaa kasilta?

Esim kaupoissa, jotka sulkevat ovensa klo 21.

Vierailija
15/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tuntia ennen -60% tarjouksia menen kauppaan, ja valitsen haluamani tarjoustuotteet. Sitten pystytän teltan kaupan sisällä ja asun siellä kunnes -60% aika alkaa.

Minä yleensä istuskelen penkillä ja kuuntelen podcasteja. Tai pyydän miehen tulemaan tunniksi kauppaan ja lähden itse muualle tunniksi.

Vierailija
16/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus poikkean aamu lenkiltäni paluu lähiön Alepa,lounaksi saan 30% valmisaterian lohi ,voi,herne .Ale tuoteet siellä alkaa kello 21.Uskon moni käy silloin. Sillä aluella opiselija asuntoja ja tuoteet menee heti.Sama varmaan muuallakin S-ketju.Tuoteet menne heti. Aikainen aamu KKK- kaupat löytyy myös ale 50% tuoteita. En tiedä alkaako heillä edellinen ilta hinnoittelu? Vai aina käytäntö kun päiväykset alkaa parasta ennen lähestyä, iskevät hinta lapun 50% ?

Vierailija
17/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "In the Twilight Zone" Salessa on lähes joka päivä isot kasat punalaputettua sapuskaa. Sinne kun menee puoli kasin aikoihin, niin, ah, on, mistä valita. Eilenkin ostin mm. laskiaispullia, eivätkä ne olleet vielä menneet miksikään.

Vierailija
18/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko eroa viikonpäivissä?

To-pe parhaat.

Vierailija
19/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa tietää, missä kaupoissa ilta - ale on ja moneltako???

Vierailija
20/38 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa tietää, missä kaupoissa ilta - ale on ja moneltako???

Kaikissa s-ryhmän kaupoissa on. Yleensä ale alkaa tuntia ennen sulkemisaikaa, mutta siinä on kai vaihtelua kaupasta riippuen, ja esim. 24h auki olevissa alkaa kai ysiltä? Kysy suoraan omista kaupoistasi milloin alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi