Mitä ns herkkuruokaa vihaat ?
Kommentit (59)
Pekonia. Yörg. Kaiken huipuksi ostin joskus evääksi vahingossa pekonivoileivän, kun oli tarkoitus ostaa kinkkuvoileipä. Arvatkaa ällöttikö. Pakko se oli syödä. Siitä lähtien olen vihannut pekonia entistä enemmän.
Sushi, yököttää se kala siinä muodossa. Kala ei ole koskaan hyvää, jos se ei ole käynyt uunissa ja kunnolla maustettu.
Homejuusto. Sienet. Persilja. Piimä. Parsakaali. Rypsiöljy.
Peruna ja säilykeSILLI. Monien ehdoton kesäherkku, en vaan voi käsittää! Olen yrittänyt niin monta kertaa :D mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Aah, rypsiöljyä pullosta, ihanaa herkkuruokaa. Piimää päälle niin vielä herkumpaa.
OG ysärin kermatäytekakku. Joka sukujuhlissa ylimakeaa banaania ja mansikkahilloa, kostutettu maidolla, pinnalla vielä sokerista lähes nekuksi keitetty kinuski, jota ei voi leikata palasiksi painamatta kakkua lysyyn.
"Mä ota tästä vaan juustoleivän kiitos."
Vihaat? En kyllä vihaa mitään ruoka-aineita, mutta en erityisemmin pidä graavikaloista tai sillistä.
Mustaherukka. Mehut ja hillot menevät silloin, kun sokeria on enemmän kuin marjaa ja maksimissaan 1 rkl erissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, rypsiöljyä pullosta, ihanaa herkkuruokaa. Piimää päälle niin vielä herkumpaa.
Sarkasmi on vaikea laji. Erityisen vaikea se on vauvapalstalla. :)
Kaviaari.
Hanhenmaksapaalerot.
Kaikki kebulat.
Oikeastaan syön vain vehnää ja nugetteja. Muuta en autistina suostu syömään.
Kaikki, mihin on laitettu katkarapuja.
Sushi. Vuohenjuusto. Meren "herkut" yleensäkin.
Sushi