Tein Google haun ex-avomiehestäni ja järkytyin
Ollut osallisena yhdessä Suomen rikoshistorian näkyvimmistä rikoksista jota puitiin mediassa kauan. En ihmettele nyt, miksi petti minua, muutti ulkomaille ja katosi vähin äänin valtiosta. Rikos selvisi vasta kaksi vuotta eromme jälkeen. Löysin käräjäoikeuden ja hovioikeuden papereita netistä ja nyt olen niin kylmillä väreillä etten pysty menemään nukkumaan. Siis minkä psykopaatin kanssa ollenkaan asunut ja elämääni jakanut. Kun nyt yksin hereillä ollessa kotona kuuntelen kuorsaavan mieheni ääniä ja lapsen unista tuhinaa, voin vaan todeta, että elämä kantaa. Onneksi tämä meni näin ja olen itse hyvissä voimissa tässä ja nyt!!!
Kommentit (13)
Älä muuta sano. En pystynyt aluksi edes lukemaan koko tekstiä kun meinasi mennä jalat alta kun tajusin että asiakirjassa puhutaan ex-miehestäni. Narsisti se oli aina ja todella kylmä työnarkomaani, sai ihmiset tanssimaan miten halusi olemalla hurmaava ja sanavalmis mutta että ihan rikolliselle tasolle edennyt tuon touhun kanssa ja millä tavalla - hyi -Ap
Jos yhtään lohduttaa niin minunkin exäni on murhaaja. Tosin murhasi vasta eron jälkeen. Järkytys oli kun ensin kuulin kaveriltaan, sitten luin uutisista ja murha.infosta. Ja se mies oli oikeasti kiltti. En olisi uskonut että kykenee henkirokseen. Kännissä ja lääkkeissä ja päästään sekasin tosin oli tekohetkellä. Puistattaa vieläkin!
Eikös ap jo jättänyt sen sian, kun on nyt ex-avopuoliso?
Kaikki muut on varmaan tästäkin tiennyt ennen minua. Nyt kannattaa unohtaa koko ukko! Todellakin jss!! Ajatelkaa itse jos sen oman ex puolison nimi pamahtaisi silmille jossain ihan järkyssä yhteydessä. Nyt on pakko rauhottua ja yrittää käydä nukkumaan tästä huolimatta. Aika ennen nettiä oli parempi. T. 90-luvun nuori
Minullekin on käynyt osittain samoin. Kamala järkytys, kun tajuaa ettei ole ollenkaan tuntenut ihmistä, jonka kanssa asui vuosia ja sai lapsiakin. Kaikki muut tuntui tietävän, mutteivät "kehdanneet" (?) kertoa minulle. Mulla meni luotto kaikkiin ihmisiin vähäksi aikaa...
Joo kyllä oltiin jo erottu kauan aikaa sitten, kun hän tosiaan jätti minut kuin nallin kalliolle petettyään ja muserrettuaan itsetuntoni maanrakoon. Nyt ymmärrän miksi, omatunto oli niin musta että pakoon oli päästävä. Järkkyä. Ja osanotot samantyyppisen kokeneelle tuolla ketjussa ylempänä, tämä mies taas ei ollut sellainen peruskiltti vaan menestyshakuinen narsisti näin jälkeenpäin ajatellen. Tunteeton, en koskaan nähnyt kyyneliä tai liikutusta. Hurmaava. Sanavalmis. Ihastuin hänen itsevarmuuteen ja itsetuntoonsa. Kamalaa. Miten ihminen voi olla näin arvaamaton? Jotain todella outoa tuossa miehessä aina oli, tällä järjellä osaisin jo epäillä tunteettomuutta ja kulissien ainaista kiillotusta ettö pinnan alla kytee jotain mitä ei haluta näyttää ulos. Ei näitä nuorena tajua.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:37"]
Jätä se sika!
[/quote]
Vanha vanha kulunut juttu. Sitäpaitsi ap on jo jättänyt sen. Opettele joku uusi sanonta.
Yks miesystävä kantoi asetta aikoinaa.
Aika pelottavaa.
Niivvarmaan.