Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksikymppiset! Minkä ikäiset ovat teistä liian vanhoja juttelemaan teidän kanssanne?

Vierailija
29.01.2022 |

Eli minkä ikäisten juttelusta alatte pyöritellä silmiänne? Juttelin juuri parin parikymppisen kanssa (olen nelikymppinen), ja huomasin, että he suhtautuivat kuten vanhempaan ihmiseen suhtaudutaan ja halusivat äkkiä pois.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 21v ja juttelen maksimissaan 30-vuotiaille miehille.

Vierailija
2/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutella kasvotusten vai netissä? Ja jutella mitä mistä?? Että ihan riippuu niistä asioista. Onko seksuaalista vai ihan muuten vaan juttelua.

Vierailija
4/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kasvatettu niin että osaan keskustella kaikenikäisten kanssa, omaan normaalit sosiaaliset taidot ja hyvät käytöstavat.

Iskuyrityksiä en kuitenkaan kaipaa kuin max 2 vuotta itseäni vanhemmilta tai nuoremmalta.

N 23

Vierailija
5/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutella kasvotusten vai netissä? Ja jutella mitä mistä?? Että ihan riippuu niistä asioista. Onko seksuaalista vai ihan muuten vaan juttelua.

Ei kun näöltä tuttujen henkilöiden kanssa juttelua livenä, kun osuu samaan paikkaan. Hyvä vertaus olisi vaikka hissi, vaikka se ei nyt korona-aikaan olekaan ajankohtainen. ap

Vierailija
6/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voin jutella vaikka ysikymppisen mummon tai papan kanssa kaupungilla jos ne tulee jotain juttua heittämään.

Vierailija
7/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe enää olevani parikymppinen kun lähestyn kolmeakymppiä, mutta vastaan silti.

Juttelen mielelläni kaikenikäisille ja keskimäärin viihdyn paremmin muutamaa vuotta vanhempien kanssa. Jos olet vanhempi mies, joka etsii nuorempaa naisseuraa niin romanttisesti en ole kiinnostunut kuin max 10 vuotta vanhemmista.

N27

Vierailija
8/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä jutella voi eihän se ikää katso. Ihan hyvin voisin jutella vanhemmankin kanssa. Mitä juttelussa pahaa on? Tosin jos asiat menisivät seksuaaliseksi niin eri asia..

N 22

Vierailija
9/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä voin jutella vaikka ysikymppisen mummon tai papan kanssa kaupungilla jos ne tulee jotain juttua heittämään.

Oikea meininki! Niin minäkin. ap

Vierailija
10/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä parkymppiset tytöt juttelee ihan samoin ku 20v sitten.

M39 olen kyl melko lailla 30v näkönen.

Vierailija
11/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100-vuotiaat. Vanhojen ihmisten tarinoita on hyvin mielenkiintoista kuunnella, millaista elämää on ollut ennen vanhaan. Itse kun semmoista ei ole koskaan kokenut. Onneks iskän puolen evakkona Karjalan kankaalta muuttanut viime kesänä edesmennyt mummo ehti kertoa omat tarinansa paikalliseen siirtokarjalaisista kertovaan kirjaan ja kyläkirjaan. Olisin itse näin viron kieltä opiskelleena halunnut jutella mummon alunperin Virosta lähtöisin olevan 80-luvulla kuolleen äidin kanssa. Harmi kun itse synnyin vasta 90-luvun puolella.

T: M27

Vierailija
12/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jutella voi ei siinä mitään ole. Minä juttelen mielelläni erilaisten ihmisten ja eri ikäisten kanssa. Olen sosiaalinen.

Vierailija
13/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla on osattava tulla kaiken ikäisten ihmisten kanssa toimeen. Ei se vanhemmillakaan ole aina helppoa kuunnella nuorempien jutteluja.

Vierailija
14/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 53 ja olen viime vuosina huomannut nuorten suhtautuvan minuun eri lailla kuin vielä nelikymppisenä. Jotenkin varautuneempia. Olen ajatellut, että tuon mieleen omat vanhemmat.

Vierailija
15/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on kasvatettu niin että osaan keskustella kaikenikäisten kanssa, omaan normaalit sosiaaliset taidot ja hyvät käytöstavat.

Iskuyrityksiä en kuitenkaan kaipaa kuin max 2 vuotta itseäni vanhemmilta tai nuoremmalta.

N 23

Hah. Aika rajoittunutta, jossa +- 2 vuotta voi olla ero maksimissaan. Et ole kuitenkaan enää 17v.

Vierailija
16/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
17/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu on vähän ylimalkainen. Olen kuusikymppinen ja juttelen parikymppisten kanssa joka päivä. Opettaja kun nolen toisella asteella.

Vierailija
18/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo kolmikymppisenä ignooraamaan parikymppisiä naisia, en jutellut heille, enkä noteerannut mitenkään, he elävät jossain täysin toisessa todellisuudessa, tai kuplassa, kuin minä.

Vierailija
19/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse juttelen kyllä kaikkien kanssa, ei se ikää katso. Naapurin pappakin on 65-vuotias, ja ihan hyvin tullaan juttuun.

Vierailija
20/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon juttelusta. Jos se on mielenkiintoista, vaikka yhteisten tai eriävien näkemysten vaihtoa, niin kyllä minkä vaan ikäsen kans voi jutella. Jos huomaa ettei juttele juttelemisen ilosta, vaan on esim jotain vailla, niin kiinnostus loppuu. Oon 20, poikaystävä 30 ja hällä kavereita jotka voi olla tyyliin 50 ja hyvin pystyy jutteleen jos puheenaihetta löytyy, useasti löytyy. Oon kokenu että ikäerot tuo asioita keskusteluun, kun kymmenen/ien vuosien ikäeroilla ihmisten maailmankuvat on niin erilaisia.