Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, vartaloa kuumottaa mutta ei kuumetta

Vierailija
02.06.2015 |

Todella usein tulee tämä iltaisin. Koko vartalo on kuuma, naama hohkaa kuumuutta ja tuntuu epämukavalta. Ihan kuin olisi korkea kuume.. Ihoa koskiessa tunnen sen kuumuuden (tai sitten kädet on vaan viileämmät)
Kuumetta tai lämpöä ei koskaan ole.. Naama tuntuu ihan polttavan kuumalta... Pari kertaa viikossa ainakin käy näin
Hirveä tunne kun makaa vaan ja tuntuu että ois flunssa :( mitä tämä on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samaa, mistähän johtuu?

Vierailija
2/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet. Tai jonkun lääkkeen sivuvaikutus. Itselkä ns. Kuumia aaltoja johtuen lääkityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa aurinkoa, liikaa alkoholia tai jopa molempia

Vierailija
4/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut pitkään sama, mutta vielä olen hengissä. Tietokoneen tuijottaminen, kahvi ja vähäiset unet pahentavat asiaa. Ja aivan raskauden alussa alaselkäni ja takapuoleni olivat aivan tulessa iltaisin.

Vierailija
5/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa? Allerginen reaktio? Väsymys?

Vierailija
6/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puute

Vierailija
7/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö b-vitamiinia?

Vierailija
8/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia? Itselläni se on syy. Joskus iltaisin kuumotuksen lisäksi se urticariaa. Tutkittu. Syytä ei löydetty

Vierailija
9/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tollanen olo joka ilta kesän alussa. Johtuu siitepölyistä eli jonkinlainen allerginen reaktio sillä olen mm koivulle, pujolle, heinälle ym allerginen

Vierailija
10/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuon ikäinen jo tietää, että kuumeessa ei ole kuuma vaan kylmä.

Vierailija
11/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku muu sanoa mistä voisi olla kyse?

Vierailija
12/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin sama juttu juuri nyt ollut koko päivän ja edellis iltana sama juttu. Myös kurkku kipeä.

Vierailija
13/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sama juttu! Suun sisältäkin jotenkin kuumottaa.

Vierailija
14/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään muita oireita, aina iskee yhtäkkiä aina illalla tämä. Ja jatkuu edelleen :( kuumuus vaan hohkaa ihon sisältä ja tuntuu ihan kauheelta
Ap

Vierailija
15/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11v ja minulla on saman tyyppistä mutta ruoka kuhottaa pystyn syömään vaan vähän kerrallaan ja minä olenkin menossa perjantaina verikokeeseen ja joko tämä johtuu väsymyksestä nopeasta kasvusta tai jostain viruksesta yms toisaalta tuntuu että kaikki jännittää ja yrittäkää nukkua enemmän olla vähemmän puhelimilla tai tietokoneilla ja jos teillä on tää että ruoka ei maistu pystyt syömään vaan vähän syökää vähän monessa erässä. Itelläni on vähän alkanut parantua. Ja perjantaina oleva verikoe pelottaa koska kaikki piikit rokotuset ja semmoisseet on aina pelottanut mutta nyt onkin verikoe tää voi tullä masennuksesta väsymyksestä yms.

Vierailija
16/22 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama nyt, mutta minulla on menkat just alkaneet. Ennenhän tätä oiretta ei ole. Minulla on posket, selkä ja myös maha ihan tulikuumia. Ja se vielä että minulla on ihan sairaan kylmä ollut jo aamusta saakka..

Olisi hyvä tietää mistä on kyse ja kuumetta minulla ei ole.

Ja voisin lisätä tähän vielä semmonen asian, että minulla on aivan hirveen heikko olo.

Vierailija
17/22 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminnassa oli mulla tollasta, erityisesti suu tuntui polttavan kuumalta. Mutta tietysti onhan siinä muitakin oireita.

Muita mahdollisia syitä voivat olla heittelevät hormonit (kuten vaihdevuodet) tai allergia.

Vierailija
18/22 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sitte, mut viimeks terveyskeskuksessa mittasvatte multa korvasta kuumeen, ja se oli kuulema aika korkeeki. Mulla oli justiin kuuma, eikä kylmä. Mulla on kuumotusta ollu monet v ja sille ei syytä löydy. Joskus on aikoja milloin olo on vähän parempi, ja joskus tuntuu enemmän.

Joudun jopa hiukset ajaa kaljuks päivittäin tän asian vuoks ja pitää ikkunaa auki sun muuta. Joskus tää vetää ihan petiin asti:( . Eikä mitään syytä löydy.

Vierailija
19/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaikutti univaje oireisiin ja liian kiireinen elämänvaihde. M-47

Vierailija
20/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andropaussi. Impotenssi ja .it.utus. Kun nolaa joka yrityksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi