Miten voi ruveta energiseksi ihmiseksi?
Kommentit (27)
siis ap:n kilppariarvot on kunnossa. Tarkistettu viimeksi syksyllä ja oli erinomaiset. Perussairautena tosin masennus diagnoosina ja siihen lääkitys.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:57"]
Musta tuli energinen kun laitoin ruokavalioni uusiksi, aloin treenaamaan, jätin sohvalla möllöttelyn ja alkoi peilikuva miellyttämään. Jooo, ärsyttävä vastaus, tiedän!! Nykyään olen niin energinen, että epäilen itsekin toisinaan käyttäväni jotain piristeitä:D
[/quote]
Kerro mitä sä syöt päivässä? Mikä ruoka antaa energiaa? Kaikki vinkit tervetulleita! Oon kokeillut kaikkea.
ap
[/quote]
En kannata karppausta vaan ajattelen, että jokaisen tulee kuunnella omaa kehoaan. Itselleni toimi parhaiten (monien kokeilujen jälkeen) vhh ruokavalio, paljon(!) hyviä rasvoja, juotava maito pois, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Ei lisättyjä sokereita
Juotko minkä verran kahvia? Mä vedän energiani siitä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:05"]
Puhdas ruoka: ei valkoista viljaa eikä eineksiä eikä sokeria eikä alkoholia. Marjoja ja kasviksia runsaasti. Vettä vähintään 2l päivässä. Liikuntaa sopivasti sekä unta tarpeeksi. Pitkät illat sohvalla telkkarin edessä tekee passiiviseksi, joten telkkarin katselun sijasta pieni happihyppy ja aikaisin nukkuun. Liian pitkiä yöunia kannattaa myös välttää, koska silloin olo on usein nuutunut. Säännöllinen nukkumanmenoaika sekä saman aikaan herääminen auttaa löytämään sopivan tuntimäärän.
[/quote]
Ei toimi.
Käy tarkistamassa kilpirauhasarvot? Mä mietin tota samaa kunnes sain diagnoosin.