Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi ruveta energiseksi ihmiseksi?

Vierailija
02.06.2015 |

Vai synnytäänkö sellaiseksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tarkistamassa kilpirauhasarvot? Mä mietin tota samaa kunnes sain diagnoosin.

Vierailija
22/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap:n kilppariarvot on kunnossa. Tarkistettu viimeksi syksyllä ja oli erinomaiset. Perussairautena tosin masennus diagnoosina ja siihen lääkitys. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:57"]

Musta tuli energinen kun laitoin ruokavalioni uusiksi, aloin treenaamaan, jätin sohvalla möllöttelyn ja alkoi peilikuva miellyttämään. Jooo, ärsyttävä vastaus, tiedän!! Nykyään olen niin energinen, että epäilen itsekin toisinaan käyttäväni jotain piristeitä:D

[/quote]

Kerro mitä sä syöt päivässä? Mikä ruoka antaa energiaa? Kaikki vinkit tervetulleita! Oon kokeillut kaikkea.

ap
[/quote]
En kannata karppausta vaan ajattelen, että jokaisen tulee kuunnella omaa kehoaan. Itselleni toimi parhaiten (monien kokeilujen jälkeen) vhh ruokavalio, paljon(!) hyviä rasvoja, juotava maito pois, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Ei lisättyjä sokereita

Vierailija
24/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko minkä verran kahvia? Mä vedän energiani siitä.

Vierailija
25/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:05"]

Puhdas ruoka: ei valkoista viljaa eikä eineksiä eikä sokeria eikä alkoholia. Marjoja ja kasviksia runsaasti. Vettä vähintään 2l päivässä. Liikuntaa sopivasti sekä unta tarpeeksi. Pitkät illat sohvalla telkkarin edessä tekee passiiviseksi, joten telkkarin katselun sijasta pieni happihyppy ja aikaisin nukkuun. Liian pitkiä yöunia kannattaa myös välttää, koska silloin olo on usein nuutunut. Säännöllinen nukkumanmenoaika sekä saman aikaan herääminen auttaa löytämään sopivan tuntimäärän.

[/quote]

Ei toimi.

Vierailija
27/27 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus tuo eniten energiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi