Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon pahuuden tunteesta

Vierailija
02.06.2015 |

Isäni oli väkivaltainen alkoholisti ja usein temperamenttisena sain kuullaolevani kuin hän. Se on synnyttänyt syvän tuntemuksen että olen läpeensä paha ihminen. Olen keski-ikäinen mutta tunne jäytää yhä. mitä voin vielä tehdä että elämäni kohentuisi? Voiko tällaiseen hakea apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha on se joka pahaa tekee. Jos et tee pahaa, et ole paha. Jos teet pahaa, lopeta niin lakkaat olemasta paha.

Ei pahuus mikään kohtalonasia ole, se on valintoja joka päivä.

Vierailija
2/3 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko mielestäsi ne, jotka sinua arvioivat päteviä tekemään sinusta oikeaan osuvia päätelmiä ja tuomioita. Niin suurta ihmistuntemusta ei kenelläkään ole, koska olet omien kokemustesi summa jota kukaan muu ei voi tietää. Sinussa on hyvyyttä joka haluaa nujertaa pahan. Usko vain itseäsi niin löydät pahan tunteen alkuperän ja sitten käännät laivan suunnan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea keskustelu apua. Paras keino on kuitenkin oman itseluottamuksen lisääminen, kaikki itseä arvostavat ja hemmottelevat teot, hyvät ihmissuhteet, harrastukset ja kaikki mistä saat itse voimaa. Opettele tietoisesti ajattelemaan, että olet ihan riittävän hyvä ja ansaitset hyviä asioita itsellesi. Taustoistasi johtuen olet oppinut yhdistämään tietyt tunteet isäsi väkivaltaiseen käytökseen ja tunnet olevasi paha, kun koet näitä tunteita. Tunteet ovat vain tunteita, ne eivät vahingoita ketään, jos et käyttäydy vahingoittavasti niiden vallassa. Tutustu mindfulness-meditaatioon, moni on saanut siitä konkreettista apua tunteiden hyväksymiseen ja pystynyt muuttumaan. Itselläni tästä myös kokemusta. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi