Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi omaa aikaa ja silti pyytää yökylään joka päivä?

Vierailija
02.06.2015 |

Ollaan sovittu näin, että parisen kertaa viikossa kummallekin omaa aika. Kummatkin luonteeltaan hieman introvertteja ja kaivataan myös säännöllistä yksinoloa. En nyt ihan tajua mitä miehen päässä liikkuu, kun vaikka hän itse tätä ehdotti, pyytää kuitenkin joka päivä minut yökylään? Olen häneltä itseltään kysynyt, ei kuulemma osaa vastata. Ollaan seurusteltu puolisen vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimuksestanne huolimatta hänellä taitaa olla ikävä sinua ja haluaa olla sun lähellä.

Vierailija
2/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh. Se on vaan pimpsan peräs....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:58"]Öööh. Se on vaan pimpsan peräs....
[/quote]

Noniin. Ollaanpas sitä nyt negatiivisia. Silloin tällöin käynyt niin että jos hän on pyytänyt yöksi, ei edes välttämättä harrasteta seksiä. Vaikka minä haluaisin seksiä, mies haluaisi vaan halailla. Että tuskinpa on pelkän pillun perässä.

Vierailija
4/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:58"]Öööh. Se on vaan pimpsan peräs....
[/quote]

Noniin. Ollaanpas sitä nyt negatiivisia. Silloin tällöin käynyt niin että jos hän on pyytänyt yöksi, ei edes välttämättä harrasteta seksiä. Vaikka minä haluaisin seksiä, mies haluaisi vaan halailla. Että tuskinpa on pelkän pillun perässä.
[/quote]

Pillua se haluu

Vierailija
5/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi