Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeat viikonloput

Vierailija
29.01.2022 |

Mit tehdä masentuneena viikonloppuisin? Käyn työssä, joka täytt arkeni aamusta iltaan. Ja teen myös sunnuntaina työtä. Mutta mitä tehdä lauantaina? Kuten tänäänkin, heräsin, selasin puhelinta tunnin, aamupala ja lehden lukeminen. Takaisin sänkyyn, koska väsytti. Minulla on aviopuoliso, mutta olen yksinäinen avioliitossa. Ei seksiä. Meillä on iso talo, ei tarvitse nähdä puolisoa eikä edes jutella. Nukumme eri huoneissa. Kai olen masentunut. Lapset ovat muuttaneet pois. Mitä yksinäinen keski-ikäinen nainen tekee lauantaisin? En jaksa mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa avioeron ja alkaa elämään uutta nuoruutta.

Vierailija
2/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa yksinäisestä liitosta ja ota toinen mies. Tai yksityinen pariterapia jos et halua erota. Hanki asunto kiinnostavalta alueelta. Mene lauantaisin ostoskeskukseen pikaisesti, lenkille tai katso hyvä video tubesta. Kirjoita listoja mitä haluat. Keksi hyvä ruoka kokattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo prseestä. Kiva tulla viikonlopuks reissutöistä kotia kun vaimo on jo heti aamusta naama norsunvtulla. Seksistä ei puhettakaan. Sama tekee niin tai näin niin millään ei ole mitään vaikutusta. Kai täst on lähdettävä etsimään uusia tuulia. Muuten masentuu täysin.

Vierailija
4/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä että hyvä kirja voi tuoda uutta tietoa. Mutta jos kaipaa kivaa tekemistä, sitten sitä pitää keksiä. Tai ulkomaille parempaan ilmastoon talvella.

Vierailija
5/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota kuitenkaan. En vaan jaksa tehdä mitään. Työ vie minulta kaikki voimat viikolla. Lopetin myös alkoholin, jolla aiemmin turrutin tunteet. Mutta joo, ehkä tästä selviää eteenpäin. Aiemmin olen ollut touhukas ja energinen, jopa iloinen. Työssä tosin olen sitä, mutta en kotona. Suhtaudun puolisooni vihamielisesti, ja jos olemme keittiössä samaan aikaan, niin käsken hänen painua h…iin. Vaieten hän menee pois. Saan olla yksin, jota haluan ja toisaalta ehkä kärsin. Olen ollut aina yksinäinen, myös siis avioliitossa.

Vierailija
6/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa yksinäisestä liitosta ja ota toinen mies. Tai yksityinen pariterapia jos et halua erota. Hanki asunto kiinnostavalta alueelta. Mene lauantaisin ostoskeskukseen pikaisesti, lenkille tai katso hyvä video tubesta. Kirjoita listoja mitä haluat. Keksi hyvä ruoka kokattavaksi.

Että niinkö muka otetaan vain joku hokkus pokkus. Eivät ne pitkät liitot ole sen kummempia kenelläkään. Meilläkin pitää vain keksiä omaa tekemistä. Meillä kokkaillaan, lämmitetään takkaa, saunotaan, surffataan netissä ja katsellaan telkkaria, yms.viidettä viikonloppuna. Lisäksi teen käsitöitä. Ukko häärää lumityöt ja pitää siisteyttä yllä. 

Kumma kun heti aletaan sitä eroa suosittelemaan niin kuin se olisi ainoa ja oikea ratkaisu ihan kaikkeen. Ihmisen pitää kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta omasta elämästään eikä odottaa puolisolta jatkuvaa viihdyttämistä. Jos ei itse muutu niin se suhteen vaihtaminen ei mitään auta. 

Vierailija
7/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua erota kuitenkaan. En vaan jaksa tehdä mitään. Työ vie minulta kaikki voimat viikolla. Lopetin myös alkoholin, jolla aiemmin turrutin tunteet. Mutta joo, ehkä tästä selviää eteenpäin. Aiemmin olen ollut touhukas ja energinen, jopa iloinen. Työssä tosin olen sitä, mutta en kotona. Suhtaudun puolisooni vihamielisesti, ja jos olemme keittiössä samaan aikaan, niin käsken hänen painua h…iin. Vaieten hän menee pois. Saan olla yksin, jota haluan ja toisaalta ehkä kärsin. Olen ollut aina yksinäinen, myös siis avioliitossa.

Luepa nyt tämä viestisi uudelleen. MIKSI et halua erota, kun kohtelet puolisoasi kuin roskaa ja olet itse kotona voimaton ja masentunut?!!

Vierailija
8/8 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ruveta elämään omaa elämääsi, jos vihaat puolisoasi. Ero vaikuttaisi tuossa tapauksessa reilulta molemmille osapuolille. Tuskin mieskään tuosta tilanteesta nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän